wissen van adressen bestand discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben nieuw hier, en nog niet zo thuis op dit forum Misschien kan iemand mij helpen. Mijn iphone3g synchroniseerde met 2 mappen contactpersonen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wissen van adressen bestand
Hallo, ik ben nieuw hier, en nog niet zo thuis op dit forum
Misschien kan iemand mij helpen. Mijn iphone3g synchroniseerde met 2 mappen contactpersonen uit outlook (1 prive en 1 zakelijk) Hier heb ik onlangs 1 map van verwijderd en weer 1 map van gemaakt. Nu blijfen in mn iphone nog steeds de contactpersonen staan uit de gewiste map, en dus veelal dubbel in mn iphone. Als ik via itunes bij geavanceerd, "contacten" aanvink bij "gegevens op deze iphone vervangen:" dan blijven de contacten aanwezig. Het stuk voor stuk wissen van de contacten is ook geen optie omdat ik niet kan zien welke uit de goede map komen en welke uit de gewiste map. Hopelijk heeft iemand voor mij de gouden tip. B.v.d. mvr gr Marcel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geschiedenis wissen van kaarten | Jean72 | iPhone algemeen | 10 | 20-07-15 09:45 |
adressen van iphone naar Mac | qiphone | iTunes | 8 | 02-11-10 17:58 |
Software: Adressen bestand naar autotelefon | fj.vanlochem | iPhone Navigatie | 3 | 19-08-10 22:55 |
|
|