geschiedenis wissen van kaarten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, bestaat er een mogelijkheid om de geschiedenis te wissen in de applicatie kaarten ? opmerking: ik las net ergens iemand zeggen dat kaarten geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geschiedenis wissen van kaarten
Hoi,
bestaat er een mogelijkheid om de geschiedenis te wissen in de applicatie kaarten ? opmerking: ik las net ergens iemand zeggen dat kaarten geen geschiedenis kent , maar dat is dus wel zo. Als je al eerder een woord hebt ingevuld wordt ie keurig netjes bij de volgende zoekactie weergegeven /aangevuld, dat wil dus wissen. Laatst gewijzigd door Jean72; 03-10-08 om 18:23. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
enige oplossing die ik nu weet is een restore
|
|
|||
|
|||
ik denk dat ik het gevonden heb , Eerst open je de applicatie kaarten ,daarna druk je op zoek of route maakt niet veel uit , je ziet in de zoekbalk helemaal rechts een icoontje 'zo een open boek' daar moet je op drukken.
Nu kom je in een ander venster terecht , daar kan je vanonder bladwijzers , recent en contacten zien , druk op recent en van bovenaan staat nu wis knop |
|
|||
|
|||
Thank you |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dank je wel , goed gevonden ! |
|
|||
|
|||
Maar dan blijft nog de laatst geplande reis in de applicatie staan ...
|
|
|||
|
|||
hoe doe je dat in iOS 8.1.3 ?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oke tnx
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Als aanvulling deel ik graag nog dit linkje:
Hier staat mooi beschreven hoe het werkt met screenshots etc ... Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geschiedenis uit linker menu/tabblad wissen | greendot | iPhone algemeen | 1 | 12-03-11 00:22 |
safari geschiedenis wissen | pimoettwente | iPhone algemeen | 2 | 19-08-10 13:47 |
hoe de geschiedenis wissen... | marcelleke | Archief | 1 | 16-02-08 19:27 |
|
|