geschiedenis uit linker menu/tabblad wissen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik de internet/mail-geschiedenis kan wissen uit de "allereerste/linker" pagina? De pagina is zwart met een witte zoekbalk. Geschiedenis ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geschiedenis uit linker menu/tabblad wissen
Hoi!
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik de internet/mail-geschiedenis kan wissen uit de "allereerste/linker" pagina? De pagina is zwart met een witte zoekbalk. Geschiedenis uit internet wissen lukt wel en is dan ook weg. Maar als ik vervolgens bijvoorbeeld een naam type van iemand in de allereerste zwarte zoekpagina dan is alles er nog gewoon. Niks gewist. Zelfs niet als ik de mail/internet wis op de computer zelf EN mijn iphone... heeft iemand een idee hoe ik dit kan wissen? zodat het ook Echt weg is greetz greendot |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi, Ik was op zoek naar een oplossing voor dit probleem en kwam bij jouw vraag terrecht! Weet jij inmiddels hoe dit op te lossen. Dit zou ik namelijk ook graag willen weten!
alvast bedank! Hoor graag van je Groetjes Han |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geschiedenis wissen van kaarten | Jean72 | iPhone algemeen | 10 | 20-07-15 09:45 |
safari geschiedenis wissen | pimoettwente | iPhone algemeen | 2 | 19-08-10 13:47 |
SMSjes worden uit geschiedenis verzonden!? | joostf1 | iPhone algemeen | 1 | 19-03-10 11:09 |
hoe de geschiedenis wissen... | marcelleke | Archief | 1 | 16-02-08 19:27 |
|
|