Adressen bestand naar autotelefon discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn autoradio heeft een Bluetooth-functie zodat ik de Iphone via deze radio kan gebruiken. Daarvoor wil ik mijn adressen van de iphone middels bluetooth naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Adressen bestand naar autotelefon
Mijn autoradio heeft een Bluetooth-functie zodat ik de Iphone via deze radio kan gebruiken. Daarvoor wil ik mijn adressen van de iphone middels bluetooth naar de radio verzenden. Kan dit? En zo ja, hoe?
BVD Groetjes Floris van Lochem |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo het is handig om te schrijven welke auto radio.
Ik heb een Parrot en daar gaat het gewoon mee mijn contacten staan in mijn radio. Maar een kreet van kan dit verwacht dan niet teveel bruikbare hulp |
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat het merk van de radio iets met de mogelijkheid tot verzenden van contacten te maken heeft.
Groetejs F van lochem |
|
|||
|
|||
Ja dat kan zie je gebruiksaanwijzing van je radio
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
email adressen overzetten naar iphone4 | vangoor | iPhone algemeen | 0 | 25-05-11 21:58 |
adressen van iphone naar Mac | qiphone | iTunes | 8 | 02-11-10 17:58 |
Microsoft outlook naar apple adressen | Fasty | iTunes | 2 | 15-08-09 17:22 |
wissen van adressen bestand | marcelmjm | iPhone algemeen | 0 | 19-11-08 15:06 |
email adressen syncen naar 3G? | hadimassa | iPhone algemeen | 5 | 30-09-08 21:46 |
|
|