Synchroniseren werkt niet en iphone crasht discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik ios 8 op mijn iphone 4s weer heb gedowngrade naar 7.12 werkt het maken van een reservekopie niet meer,zowel niet via Wi-Fi als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchroniseren werkt niet en iphone crasht
Sinds ik ios 8 op mijn iphone 4s weer heb gedowngrade naar 7.12 werkt het maken van een reservekopie niet meer,zowel niet via Wi-Fi als bekabeld.. Als ik maak nu een reservekopie opstart dan crasht de iphone na ongeveer een minuut. Iemand een oplossing?
Alvast bedankt voor de reactie Laatst gewijzigd door Dekkinga; 30-10-14 om 22:01. Reden: Tekstaanpassing |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Na zo'n "downgrade" is het niet uitgesloten dat er een iOS 8 backup bestaat. Een iOS 8 backup kan niet incrementeel aangevuld worden met iOS 7 data. Ga naar de instellingen van iTunes en dan naar apparaten. Verwijder de backups voor het toestel. Maak dan met iTunes een nieuwe synchronisatie met backup.
Succes gewenst. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone synchroniseren muziek werkt niet | JoepBoxelaar | iPhone algemeen | 4 | 30-08-16 11:36 |
Synchroniseren herinneringen Iphone/Outlook taken werkt niet | wielderj | iPhone algemeen | 1 | 18-08-12 10:02 |
Multasken werkt niet, springboard crasht | rbn-93 | Archief | 2 | 19-10-10 19:37 |
iMovie in iPhone4 werkt niet soepel, crasht | jaimiefanatic | iPhone Apps | 1 | 29-09-10 17:12 |
Iphone 3G synchroniseren met iTunes [werkt niet] | CheetjeMina | Unlock [archief] | 8 | 03-01-09 02:35 |
|
|