//

Synchroniseren werkt niet en iphone crasht

Synchroniseren werkt niet en iphone crasht discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik ios 8 op mijn iphone 4s weer heb gedowngrade naar 7.12 werkt het maken van een reservekopie niet meer,zowel niet via Wi-Fi als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-10-14, 20:55
Dekkinga Dekkinga is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard Synchroniseren werkt niet en iphone crasht

Sinds ik ios 8 op mijn iphone 4s weer heb gedowngrade naar 7.12 werkt het maken van een reservekopie niet meer,zowel niet via Wi-Fi als bekabeld.. Als ik maak nu een reservekopie opstart dan crasht de iphone na ongeveer een minuut. Iemand een oplossing?
Alvast bedankt voor de reactie

Laatst gewijzigd door Dekkinga; 30-10-14 om 21:01. Reden: Tekstaanpassing
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-14, 10:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Na zo'n "downgrade" is het niet uitgesloten dat er een iOS 8 backup bestaat. Een iOS 8 backup kan niet incrementeel aangevuld worden met iOS 7 data. Ga naar de instellingen van iTunes en dan naar apparaten. Verwijder de backups voor het toestel. Maak dan met iTunes een nieuwe synchronisatie met backup.

Succes gewenst.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone synchroniseren muziek werkt niet JoepBoxelaar iPhone algemeen 4 30-08-16 10:36
Synchroniseren herinneringen Iphone/Outlook taken werkt niet wielderj iPhone algemeen 1 18-08-12 09:02
Multasken werkt niet, springboard crasht rbn-93 Archief 2 19-10-10 18:37
iMovie in iPhone4 werkt niet soepel, crasht jaimiefanatic iPhone Apps 1 29-09-10 16:12
Iphone 3G synchroniseren met iTunes [werkt niet] CheetjeMina Unlock [archief] 8 03-01-09 01:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:55.