Synchroniseren herinneringen Iphone/Outlook taken werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik werkt met Outlook 2010 (op het werk). Icloud is niet op het systeem geďnstalleerd. Het synchroniseren van de agenda en contactpersonen via Itunes werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchroniseren herinneringen Iphone/Outlook taken werkt niet
Ik werkt met Outlook 2010 (op het werk). Icloud is niet op het systeem geďnstalleerd. Het synchroniseren van de agenda en contactpersonen via Itunes werkt prima.
De herinneringen (taken in outlook) worden niet gesynchroniseerd. Wie kan mij helpen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Herinneringen zijn (nog) onderdeel van Mail. Als je die taken/herinneringen wil syncen ga je ook op de een of andere manier Mail moeten syncen.
http://forum.iculture.nl/f147/icloud...ct-agenda.html |
Labels |
herinneringen, itunes, outlook 2010, synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
herinneringen app werkt niet ipad3 | Pevo76 | iPad algemeen | 4 | 26-08-14 14:24 |
Herinneringen-app synchroniseren met Toodledo | Melanie1602 | iPhone Apps | 0 | 07-05-12 17:13 |
Herinneringen en Agenda synchroniseren met MacBook | antonzwart | iCloud | 11 | 09-12-11 18:07 |
Windows: Outlook 201 en Itunes synchroniseren niet | dutchtom91 | iTunes | 1 | 13-11-11 14:05 |
Windows: Herinneringen NIET in Outlook? | macamba | Desktop-applicaties | 0 | 04-01-11 15:26 |
|
|