Video op iPhone! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik word echt knettergek van me iPhone! Hij wil geen enkele video pakken. Ik converteer me video naar elke iPhone formaat die er is, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Video op iPhone!
Hoi,
Ik word echt knettergek van me iPhone! Hij wil geen enkele video pakken. Ik converteer me video naar elke iPhone formaat die er is, naar iPhone MPEG, Naar iPhone 3G MPEG, Maar niks doet het! Het is een iPhone 3G. Hoe krijg ik nu me video's erop? Dit geeft iTunes aan: Het onderdeel: *video naam hier* is niet naar de iPhone gekopieerd, omdat dit niet op deze iPhone kan worden afgespeeld. HELP! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarmee converteer je?
|
||||
|
||||
Met Video Converter Factory.
Ik wil alleen heel graag die video's op me iPhone. Maakt niet uit met welke software! |
|
||||
|
||||
Probeer gratis handbreak software eens,
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, gewoon de gratis software Handbrake gebruiken. Er zit een preset in voor de juiste instellingen voor de iPhone.
En daarna de geconverteerde bestanden mbv iTunes op je iPhone zetten.
|
||||
|
||||
Bedankt.
Ik zou het nu eens gelijk testen! Maar zou het wel mogelijk zijn om video's naar de oude iPhone 3g te kunnen kopieren met een nieuwe versie iTunes? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 augustus 2012 om 12:56 ---------- Ik heb bij Presets voor iPhone & iPod Touch gekozen, maar die itunes blijft maar zeggen dat het niet kan worden afgespeeld kan worden op me iphone! ik word echt helemaal gek |
|
||||
|
||||
Dat zou in feite moeten werken. Ik kan het helaas niet voor je testen omdat ik geen iPhone 3G meer heb...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
De iPhone & iPod Touch preset van Handbrake is geschikt voor alle iPhone's. https://trac.handbrake.fr/wiki/BuiltInPresets#iphone
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mocht het nog niet werken, probeer dan eens FreeMake Video, je kan daar specifiek kiezen voor welke iPhone je het wilt gebruiken. Ook dit is Freeware en werkt voor mij perfect, nooit geen problemen mee gehad.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video uploaden/op mijn mac zetten gemaakt met Qik Video | toon007 | iPhone Apps | 2 | 17-03-10 00:18 |
Via itunes wel video; op iphone geen video | Riz | iTunes | 0 | 18-02-10 21:27 |
Video & Video Editing on iPhone 3G/iPhone EDGE | Iphone_belgium | Muziek, foto & video | 5 | 10-09-09 19:48 |
|
|