Foto's blijven in photostream AppleTV discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb een hele vage bug met de iCloud Photostream, waar ik alleen last van heb met mijn Apple TV 3e generatie. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Foto's blijven in photostream AppleTV
Hallo mensen,
Ik heb een hele vage bug met de iCloud Photostream, waar ik alleen last van heb met mijn Apple TV 3e generatie. Ik heb altijd mijn Photostream op mijn Apple TV aan gehad, en nooit problemen mee gehad. Nu heb ik 'laatst' (rond januari) via mijn iPhone 6 plus al mijn foto's van mijn Photostream verwijderd, omdat het uit is gegaan met mijn ex en ik er nogal moeite mee had. Nu komt het probleem: De foto's die ik heb verwijderd worden mooi geshowed op mijn Apple TV als screensaver. Kijk ik via mijn MacBook (waar de beta op staat), mijn iPhone 6 plus of via icloud.com, zijn de foto's gewoon verwijderd. Hoe is dit mogelijk? Hoe kan ik dit oplossen? Mvg, Jovano |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's verwijderen Iphone 5 kan niet (photostream en fotobibliotheek) | sannev86 | iPhone algemeen | 6 | 12-08-13 21:06 |
Photostream, sync met foto's op iphone en ipad | luckietje | iPhone algemeen | 3 | 27-07-13 19:38 |
Kan niet handmatig foto's toevoegen aan photostream | luckietje | iCloud | 3 | 22-06-13 22:04 |
Foto's verwijderen in iCloud's Photostream? | markvwijnen | iCloud | 31 | 27-02-13 22:31 |
Photostream verdwenen foto's | jap74 | iCloud | 0 | 26-09-12 22:01 |
|
|