//

iCloud Foto's

iCloud Foto's discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe werkt iCloud foto's op dit ogenblik? Vroeger had je een duidelijk schakelaartje dat melde: Upload foto's naar de cloud BIJ wifi verbinding en kon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-08-18, 10:48
NickB NickB is offline
• iOS 15.4
• iPadOS 15.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 92
Standaard iCloud Foto's

Hoe werkt iCloud foto's op dit ogenblik?

Vroeger had je een duidelijk schakelaartje dat melde: Upload foto's naar de cloud BIJ Wi-Fi verbinding en kon je kiezen of je via mobiel netwerk foto's downloadde die reeds in de Cloud zaten en je toch terug in volle resolutie wou bekijken. Zo heb ik het altijd gebruikt. Alles in de cloud met Wi-Fi en altijd de mogelijkheid om de volle resolutie te downloaden met mobiel.

De laatste 2 maand merk ik een enorm HOOG dataverbruik op foto's, iets wat ik de voorbije jaren nooit heb voorgehad. We spreken over 2GB de maand wat een serieus aandeel is in mijn 10 beschikbare GB's. Zonder naar mijn mening 'meer of minder' te doen met foto's.

De instellingen zijn nu helemaal anders en ook vager omschreven naar mijn mening.

Bij foto's - mobiele data heb je nu de optie: Mobiele data, aan of uit en 'onbeperkte updates'. keer geen deftige info. Gebruikt hij nu ook mobiele data voor foto's meteen te uploaden? Waar zit de grens met de optie 'onbeperkte updates'? Dit zegt toch helemaal niets? Ik had enkel mobiele data aangezet en onbeperkte update als afgezet. Maar ik blijf een hoog verbruik hebben.

Kan iemand dit verduidelijken voor mij? Foto's moeten pas ge-upload worden bij Wi-Fi verbinding.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-08-18, 12:27
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Je moet mobiele data ook uitzetten als je alleen via Wi-Fi wilt synchroniseren.
__________________
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's naar iCloud Drive (bestanden) ipv in foto-bibliotheek? Marloes1980 iCloud 1 28-02-17 20:28
Windows: iCloud VOL,verplaatsen foto's naar Windows desktop: Foto aantallen komen niet overeen Andrisig Desktop-applicaties 3 28-07-15 20:08
Foto's verplaatsen naar iPhone lukt niet door iCloud Foto's Ersin27 iCloud 1 09-06-15 12:05
Foto's nemen veel opslag in en geen foto's via icloud Frankw71 iPhone algemeen 1 17-12-14 15:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:41.