//

iCloud VOL,verplaatsen foto's naar Windows desktop: Foto aantallen komen niet overeen

iCloud VOL,verplaatsen foto's naar Windows desktop: Foto aantallen komen niet overeen discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) De vragen: Wie heeft een werkende oplossing voor het kopiëren van foto's en video's naar een Windows Pc waarbij je wel alles op de Pc ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Hoe zet jij foto's en video's over van IOS naar Windows Desktop en en waarmee?

Foto's overzetten gaat prima op een Windows Pc 0 0%
Foto's overzetten gaat prima op een MacBook 1 100,00%
Koop een MacBook en alle problemen zijn over 1 100,00%
Koop TouchCopy daarmee gaat foto's en video overzetten prima... 0 0%
Koop een ander desktop programma waarmee het wel werkt.. maar welke dan? 0 0%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 1. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-07-15, 18:37
Andrisig Andrisig is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 13
Exclamation iCloud VOL,verplaatsen foto's naar Windows desktop: Foto aantallen komen niet overeen

De vragen:
  • Wie heeft een werkende oplossing voor het kopiëren van foto's en video's naar een Windows Pc waarbij je wel alles op de Pc krijgt?
  • Hoe verwijder je dan alle foto's als het gelukt is? Kan dat via het desktop programma of kan dat alleen handmatig op de iPhone?
  • Hoe gaat dit als je een MacBook hebt? Lukt het daarmee wel?
iCloud zit vol, daarom backuppen van de foto's naar een Windows desktop alleen de "aantallen" komen niet overeen:
Ik heb een iPhone 5S, IOS 8.4, Windows 7 Home iTunes (laatste versie).

iCloud is vol. Daarom wil ik alle foto's kopiëren / backuppen naar mijn Windows 7 PC en verwijderen van de iPhone. Dropbox was ook vol en daardoor heeft deze niet al mijn foto's gebackupt via dropbox naar mijn pc.

Daarom probeer ik het met andere programma's alle foto's van mijn iPhone naar mijn desktop over te zetten.

Met iTunes is mij niet gelukt om de foto's te vinden en te zien. Kan dat wel? Synchroniseren werkt overigens prima, alleen waar staan de foto's dan?

Via Windows Explorer kan ik de Internal Storage\DCIM folder kopiëren.

De iPhone geeft aan dat er:
727 foto's op staan (alle foto's)
26 (Video's)
1 (Tijd verloop)
26 (Onlangs verwijderd)
5 (Dropbox)

Het aantal gekopieerde foto's en video's met Explorer naar mijn computer is echter:
371 foto's waarvan 4 dubbelen plus
14 Video's
(Totaal 385)
(371-4= 367 foto's zonder dubbelen)
Dus een heleboel foto's en video's zijn niet gekopieerd :-(

Als ik ga tellen komt dit overeen met de aanduiding op de iPhone:
Onder alle foto's op de iPhone dan kom ik op een totaal van: 701 foto's + 26 video's = 727. Dus ik zie ook echt 727 afbeeldingen of video's op de iPhone

Waarom kan ik dan niet alle foto's en video's kopiëren?

Ik heb al meerdere programma's geprobeerd waaronder:
Appandora

Daarmee kopieer ik:
450 foto's (dat is al meer dan via Windows Explorer Internal Storage\DCIM)
Maar ik kan geen video's kopiëren :-( terwijl er wel als is het er maar 1 video op de lijst staat. Die wordt dus niet bewaard op de pc?
Wat mij ook opvalt is dat wanneer ik via Appandora geselecteerde foto's verwijder (delete) dat ze gewoon op de iPhone blijven staan :s
  • Hoe kan dit, wordt het verwijderen geblokkeerd?
  • Wat is wel een werkende manier voor het verwijderen van de foto's en met welke software kan ik alles kopiëren en verwijderen?
Betaalde oplossingen zijn er in meervoud, maar als ook die niet werken dan geef ik daar ook liever geen geld aan uit.
  • Wie heeft een werkende oplossing voor het kopiëren van foto's en video's naar een Windows Pc waarbij je wel alles op de Pc krijgt?
  • Hoe verwijder je dan alle foto's als het gelukt is? Kan dat via het desktop programma of kan dat alleen handmatig op de iPhone?
  • Hoe gaat dit als je een MacBook hebt? Lukt het daarmee wel?

Ik heb hetzelfde geprobeerd met een andere iPhone en andere Windows Desktop Pc en het resultaat is vergelijkbaar.

Ben benieuwd hoe er op deze vraag wordt gereageerd met welke oplossingen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #3  
Oud 28-07-15, 19:03
Andrisig Andrisig is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 13
Thumbs up PhotoSync ?!


Hi Timosha,

PhotoSync kopen voor iPhone (€2,99), de desktop installeren op Mac (gratis) of WinPc (gratis) en het werkt? Dat zou geweldig zijn.

Iemand ervaringen met PhotoSync?
  #4  
Oud 28-07-15, 21:08
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Werkt hier als een tierelier!
Reageren

Labels
foto aantal verschil, foto's backup and delete, foto's downloaden, foto's win7 desktop pc



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud drive in windows: upgeloade foto's niet zichtbaar OutintheBlue iCloud 0 04-07-15 19:32
Foto's verplaatsen naar iPhone lukt niet door iCloud Foto's Ersin27 iCloud 1 09-06-15 13:05
Aantal foto's op iPhone komt niet overeen... Ruben80 iPhone algemeen 5 06-04-15 13:00
Foto: Foto's kwijt na verplaatsen via Windows verkenner TineK Muziek, foto & video 5 16-01-14 14:46
Datum in "momenten" in "Foto's" komen niet overeen met origineel! squertes iPhone algemeen 1 06-12-13 16:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:56.