Aantal foto's op iPhone komt niet overeen... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens de instellingen staan er ruim 700 foto's op mijn iPhone, in werkelijkheid zijn het er 400 minder. Zojuist een groot aantal gewist maar weinig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aantal foto's op iPhone komt niet overeen...
Volgens de instellingen staan er ruim 700 foto's op mijn iPhone, in werkelijkheid zijn het er 400 minder. Zojuist een groot aantal gewist maar weinig verschil in vrij geheugen. Iemand suggesties waardoor dit veroorzaakt wordt en hoe op te lossen?! Heeft het miss met posts op bijv. Instagram te maken?!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens in jouw vorig topic over dit probleem:
http://forum.iculture.nl/f22/media/f...-aanwezig.html |
|
|||
|
|||
Daar werd het probleem niet opgelost.... Vond de laatste tip wel een goede.....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Aangezien dat als advies aangedragen werd wel ja... Schijnt daar niet gezien te worden begreep ik....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aantal mail komt niet overeen met mailbox | Margot1709 | iPhone algemeen | 1 | 30-06-14 15:19 |
Aantal foto's iTunes komt niet overeen met iPhone | Sendr | iPhone algemeen | 2 | 23-01-13 12:00 |
Hotmail op Iphone, Ipad en Mac komt niet overeen | avanbeinum | iPhone algemeen | 4 | 24-11-12 22:56 |
Muziek: song en afbeelding komt niet overeen | fasteddyr | Muziek, foto & video | 2 | 12-01-11 07:38 |
HiPhone komt voor 99% overeen met de iPhone | iCulture | iPhone algemeen | 41 | 12-05-08 18:49 |
|
|