Aantal mail komt niet overeen met mailbox discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Iphone4S. Mijn postbus geeft een getal weer van 1.010 aan inkomende mail. Echter in mijn mailbox heb ik slechts 5 mail. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aantal mail komt niet overeen met mailbox
Hallo,
Ik heb een Iphone4S. Mijn postbus geeft een getal weer van 1.010 aan inkomende mail. Echter in mijn mailbox heb ik slechts 5 mail. Hoe los ik dit op? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer dit eens. Ga naar Instellingen > E-mail, contacten en agenda's > Selecteer het email account > Synchr. e-mail > Geen limiet.
Start nu de Mail app op en wacht even. Laat even weten wat er dan gebeurt.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aantal foto's iTunes komt niet overeen met iPhone | Sendr | iPhone algemeen | 2 | 23-01-13 12:00 |
Hotmail op Iphone, Ipad en Mac komt niet overeen | avanbeinum | iPhone algemeen | 4 | 24-11-12 22:56 |
Muziek: song en afbeelding komt niet overeen | fasteddyr | Muziek, foto & video | 2 | 12-01-11 07:38 |
HiPhone komt voor 99% overeen met de iPhone | iCulture | iPhone algemeen | 41 | 12-05-08 18:49 |
|
|