//

Teamviewer Wake On LAN functie

Teamviewer Wake On LAN functie discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg met Teamviewer de Wake On LAN functie niet werkend bij mij thuis. Ik maak gebruik van OSX en de computer is via een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-08-15, 20:55
The Raptor The Raptor is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 195
Standaard Teamviewer Wake On LAN functie

Ik krijg met Teamviewer de Wake On LAN functie niet werkend bij mij thuis. Ik maak gebruik van OSX en de computer is via een LAN kabel aangesloten op het internet. Wi-Fi heb ik uitgeschakeld. Ik heb alle stappen doorlopen die in de handleiding van Teamviewer staat.

Ik heb de volgende stappen uitgevoerd:

1.In mijn Experiabox heb ik UDP port 9 opengezet. Dit heb ik gedaan door mijn IP adres van mijn OSX computer op te geven en bij LAN port en Public port 9 in te vullen. Tevens heb ik bij protocol type UDP gekozen.

2.De volgende stap is om "schakel sluimerstand uit voor netwerktoegang" in te schakelen bij systeemvoorkeuren - energie.

3.De laatste stap is bij de Teamviewer instellingen van Wake On LAN te kiezen hoe je Wake On LAN wilt configureren. Ik heb gekozen om Teamviewer ID's binnen mijn netwerk en heb mijn Teamviewer ID ingevoerd. Ook heb ik ervoor gekozen om inkomende LAN verbindingen te accepteren.

Na het uitvoeren van deze stappen werkt het nog niet. Weet iemand hier een oplossing voor? Zie ik iets over het hoofd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad en Teamviewer: hulp gevr. Peter ON5US iPad algemeen 0 24-09-12 16:12
iPad en TeamViewer Dutchmacfreak iPad algemeen 3 08-08-12 11:10
Hoe doe ik wake on lan met iphone? (newbee) borgqueenx iPhone Apps 9 13-11-09 15:56
Testers: Wake On Lan sossienl Archief 14 11-03-08 19:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:16.