Nu al een @me account aanmaken voor icloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, mijn vraag : wie weet of er al een mogelijkheid bestaat om een @me account aan te maken. Dit kon vroeger dus in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Nu al een @me account aanmaken voor icloud
Hoi allemaal, mijn vraag : wie weet of er al een mogelijkheid bestaat om een @me account aan te maken. Dit kon vroeger dus in mobileme maar deze is nu uit de lucht. Reden dat ik dit nu al wil is dat als ios5 uitkomt en ik ga icloud gebruiken kan je dus ook een @me account aanmaken maar tegen die tijd zullen er al wel veel namen bezet zijn. Er is wel een website die zegt dat je daar een account kan aanmaken, maar dat heeft denk ik niets met apple te maken. Die site heet cloudme, en is volgens mij gewoon fake.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je kan zo'n account naar mijn weten alleen aanmaken als je ios 5 gebruikt
|
|||
|
|||
ja als je een developer account hebt en je installeert iOS5, kan je een iCloud (@me.com) account aanmaken.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Account aanmaken --> betaling kiezen | JanG | iTunes | 15 | 17-12-11 13:55 |
account aanmaken voor duitse appstore | arcovandermeij | iPhone Apps | 2 | 22-11-10 16:21 |
Mac OS X: iTunes store account aanmaken | RickvH | iTunes | 0 | 16-10-10 17:24 |
Aanmaken account iTunes Store | Spriggan | Archief | 1 | 18-11-08 20:47 |
Na nummerportering, nieuwe account aanmaken? | Yash100 | Odido (T-Mobile) | 0 | 12-08-08 19:14 |
|
|