Apple Watch voorbestellen in Oberhausen discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Congratz!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Congratz!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik las net dat iemand 1 besteld had, en die heeft geprobeerd hem te laten leveren in Nederland.
Bij eerste adres regel adres. bij de tweede postcode en de derde het land (Nederland). Maar bij het echte veld voor het land staat dus nog gewoon Duitsland. Ben benieuwd hoe zoiets dan afloopt. |
|
|||
|
|||
Wat ik niet begrijp, is dat Apple dus laat weten dat er (zo goed als?) geen losse verkoop plaats zal vinden op launchday als je niet van tevoren hebt besteld. Maar ook Duitsers kunnen alleen kiezen voor thuisbezorging. Zouden er dan helemaal geen watches over de toonbank gaan in fysieke winkels?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
De mijne is dus ook besteld !!!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat zou mooi zijn, maar het zou zomaar kunnen dat wij pas na deze leveringen (of zelfs pas na de zomer) aan de beurt zijn...
|
|||
|
|||
Ik hoop dat toch niet ... Voor Nederland en België ... Anders is het bijna nieuwjaar vooraleer wij onze watch hebben
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens mij hebben ze daar rekening mee gehouden, zodat de resterende landen ook nog een voorraadje hebben. Heb gehoord dat de reserveringssysteem op de Nederlandse site al klaar staat in de broncode, en dat zal niet voor niets zijn. |
|
||||
|
||||
Bestelling in Duitsland opzeggen is maar 1 klikje...
Dus alle opties zijn open... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maargoed ,dan maar wachten op de Nederlandse release, kan niet heel lang duren lijkt mij. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik gok erop dat ze een dag van te voren reserveringen voor in-store pickup gaan vrijgeven. Dit deden ze ook zo bij de iPhones volgens mij.
|
|
||||
|
||||
1. Het zal een miniem aantal zijn...
2. Wellicht zal voorrang worden gegeven aan klanten met een lange wachttijd... |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een vermoeden dat de tool nog open komt te staan en dat er een beperkt aantal horloges in komen te staan. Het zou vreemd zijn dat geen enkele store een beperkte voorraad zou krijgen.
De MacBook (met retina) was niet beschikbaar. Ook niet als display in de meeste stores. Dus hopen dat het met de watch anders gaat zijn. |
|
|||
|
|||
Ik heb een Apple Watch besteld en laat die afleveren bij een Duits vriendje. Maar ik vraag mij af, ik kon bij mijn creditkaart niet mijn Nederlandse adres opgeven. Zou dat nog een probleem opleveren, mijn bestelling is wel gewoon geaccepteerd?
|
|
||||
|
||||
Heb ik ook gedaan. Is geen probleem.
|
|
|||
|
|||
Gezien de berichten over de leverbaarheid die Apple op dit moment al heeft lijkt het me niet raar dat na de zomer een reëlere optie is. Nou goed, ik ga eind Juli naar Berlijn. Als ie dan gewoon in de winkel leverbaar is ga ik 'm daar wellicht wel aanschaffen.
|
|
|||
|
|||
Mijne is ook besteld in Duitsland, via Paypal bestaat maar betaling staat nog op 'pending' is dit normaal? Er staat wel Bestellung wird bearbeitet . (Wordt geleverd bij een vriendin in duitsland maar wel betaald vanop mijn gewoon Paypal account).
|
|
||||
|
||||
Is normaal... Het bedrag gaat pas van je account als je order daadwerkelijk uitgeleverd gaat worden...En da's de volgende stap in het proces...Nu kan je nog annuleren...dan niet meer...
|
Labels |
bestellen, hoe, oberhausen, watch |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voorbestellen iTunes | Lenaaatjes | iPhone algemeen | 1 | 13-11-13 20:45 |
Hoe werkt de bevoorrading bij Apple Store Oberhausen? | nickklunder | iPhone algemeen | 1 | 26-09-13 14:07 |
iphone kan je al voorbestellen | pupil | Odido (T-Mobile) | 0 | 18-06-09 16:45 |
|
|