Apple Watch voorbestellen in Oberhausen discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ah oke super bedankt!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ah oke super bedankt!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit is toch wel m'n meest teleurstellende launchday tot nu toe!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Is het al iemand gelukt een Watch te reserveren met een Duits telefoonnummer vanuit Nederland via dat 41000 nummer?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb de Apple Watch vandaag gereserveerd, en wordt geleverd in een UPC Postkantoortje (Een tabakswinkeltje) in Leer. Daar kan ik dan de Apple Watch afhalen tussen 19 en 23 juni. Ik moest inderdaad een Duits telefoonnummer invoeren voor het afhalen, maar heb begrepen dat als je hem wil ophalen vanuit een Apple Store, dan moet je inderdaad een bevestigings-SMS sturen oid. Zolang je over een Duits telefoonnummer beschikt, en met het Duitse netwerk verbonden bent, is dit geen probleem. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Waar/wanneer kun je zo'n adres selecteren? (Of heb je dat handmatig als afleveradres ingevuld?) En welk model heb je besteld?
|
|||
|
|||
ik heb hem gisteren met een Duits nummer kunnen reserveren en even later opgehaald in Oberhausen , erg onverwacht weer een mooi gadget er bij
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb toen een postcode ingevoerd van Leer, en kon ik het winkeltje uit de lijst selecteren. Het gaat hier om een Apple Watch Sport 38mm Space Grey. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kunt bij stap 1 al een afhaalpunt kiezen op basis van postcode. Bij de tweede stap maakt die vervolgens gebruik van je gegevens die al bekend zijn bij Apple. Hier is dus geen verplichting van een Duits mobiele telefoonnummer (tevens bevestigd door medewerker van Duitse Apple klantenservice). Enkel bij het reserveren van een Apple Watch in een Apple Store is een Duits telefoonnummer noodzakelijk. Dit komt doordat de betaling dan in de winkel gebeurt en niet gereserveerd wordt van je creditcard. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb wel een Duits telefoonnummer moeten invoeren hoor. |
|
|||
|
|||
Iemand enig idee rond welke tijd ze de store refreshen? Of rond welke tijd hebben jullie gereserveerd?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
bestellen, hoe, oberhausen, watch |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voorbestellen iTunes | Lenaaatjes | iPhone algemeen | 1 | 13-11-13 20:45 |
Hoe werkt de bevoorrading bij Apple Store Oberhausen? | nickklunder | iPhone algemeen | 1 | 26-09-13 14:07 |
iphone kan je al voorbestellen | pupil | Odido (T-Mobile) | 0 | 18-06-09 16:45 |
|
|