En hier is ie dan!!! discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ziet er mooi uit! Ik moet nog even heel geduldig afwachten, mijn heeft nog 3-5 weken levertijd... :-( Veel plezier met de jouwe!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ziet er mooi uit! Ik moet nog even heel geduldig afwachten, mijn heeft nog 3-5 weken levertijd... :-( Veel plezier met de jouwe!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Eindelijk, is ie dan, wat een ontzettend gaaf ding zeg! Het was even een gok (dat zelfs 38mm voor mijn polsen nog te groot zou zijn). Maar 38mm blijkt goed te passen, de watches zijn in het echt kleiner dan dat ze op foto's ogen, wat dus erg goed uitkomt!
|
|
|||
|
|||
mooi en was die op tijd geleverd ?
|
|||
|
|||
Jazeker, 30 april besteld, eerste leveringsschatting van Apple was 18-22 mei. Uiteindelijk werd hij 8 mei in Engeland afgeleverd, mooi vroeg dus. Verder had ik geluk omdat ik een 38mm stainless steel wilde. Wil je een 42mm (met name de sport/spacegray's), dan zul je veel langer moeten wachten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ook hier sinds vandaag de Apple Watch 42mm sport (witte band) om de pols. Bevalt zeer goed tot nu toe.
Aan kunnen schaffen via iPhoneRepair.nu. Onder genot van een bakkie koffie de Apple Watch aldaar in kunnen stellen. Super service (klein beetje reclame mag wel )
|
||||
|
||||
Since gisteren een 42mm SS met witte sportband. Prachtig apparaatje!
Vorige week door een vriend laten kopen op Yahoo Auctions Japan, deze week in huis voor praktisch dezelfde prijs als in Duitsland in de winkel Zaterdag in Keulen kijken of ze bandjes hebben.
|
|||
|
|||
IMG_8106.jpg
IMG_8090.jpg Mijn Apple watch sport 38 mm pink. Ik vind hem geweldig! Formaat is prima, bandje zit heel goed, de watch werkt heel fijn en ik vind het makkelijk te bedienen (duh! Apple...). Ik ben er superblij mee! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone blijft 1 min in herstel modus dan gaat dan weer uit | remmert1972 | iPhone algemeen | 4 | 15-12-14 00:28 |
mag het hier dan wel ??? | kristel1969 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 07-01-11 22:16 |
Wil je meer als 1 achtergrond? wees dan hier! | iMario | Jailbreak apps en thema's | 25 | 23-03-09 22:45 |
Onder 2.0, mag je dan meer dan 1000 contacten hebben? | rrustema | iPhone algemeen | 2 | 12-07-08 18:12 |
|
|