Siri werkt niet discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan siri niet aan de praat krijgen op mijn watch . Als ik de kroon ingedrukt houd zoals men zegt te doen, reageert ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Siri werkt niet
Ik kan siri niet aan de praat krijgen op mijn watch .
Als ik de kroon ingedrukt houd zoals men zegt te doen, reageert die niet, iemand een tip? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
taal moet hetzelfde zijn als op de apple watch en aangezien de watch nog niet in het nederlands is in te stellen ligt mss daar de fout bij jou. anyway zo lukte het bij mij. Ook moet ik niet eens de kroon ingeduwd houden.....gewoon "hey siri" zeggen en siri verschijnt op de apple watch. |
|
|||
|
|||
Ga proberen thx
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, krijg het met geen mogelijkheid aan de gang. Ik geef een bel-commando aan Siri, maar er gebeurt helemaal niks nada.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Siri werkt niet (8.3) | Robin91 | iPhone algemeen | 9 | 03-06-15 22:10 |
iPhone 5 Siri werkt niet | StephaniPhone3GS | iPhone algemeen | 6 | 30-12-14 17:12 |
Siri werkt niet meer | jochinho | Jailbreak apps en thema's | 0 | 19-05-12 22:59 |
iPhone: spire(siri) werkt niet! | Jailbreakboy | Jailbreak | 4 | 29-12-11 04:29 |
|
|