//

Apple Watch Essay vraag.

Apple Watch Essay vraag. discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iCulture lezers, Ik ben opzoek naar iemand die al lekker lang met zijn Applewatch heeft gespeeld. Ik ben bezig met een essay voor het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-06-15, 10:13
Justin Koopmans Justin Koopmans is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 1
Post Wat is de meerwaarde van de Apple watch?

Beste iCulture lezers,

Ik ben opzoek naar iemand die al lekker lang met zijn Applewatch heeft gespeeld. Ik ben bezig met een essay voor het HRO en ben bezig met de hoofd vraag: Wat is de meerwaarde van de Smartwatch?

Kunnen jullie mij hier meer inzichten in geven?


Ik heb al met store medewerkers gesproken van premium resellers die mij, niet zo zeer slechte antwoorden gaven. Maar behoorlijk zonder inhoud.

Voorbeeld :

Zijn er al veel mensen die naar de apple watch vragen?
Ja best we veel

wat zijn dan de functies die ze voornamelijk benoemen?
Zelf weten ze niet echt wat de functies zijn, ze willen hem voornamelijk zien.

Als je in 1 word of zin de meerwaarde van de apple watch zou moeten benoemen? Wat zou je dan zeggen?
De meerwaarde van de smartwatch is…… ja dat is een goeie…. De functionaliteit van je smartphone binnen handbereik. Maar dat is je smartphone al, maar goed, je kan het functioneel gebruiken of als verlengstuk.

Zien jullie wat ik bedoel? Ik wil graag weten wat de gebruikers er van vinden en waar de gebruikers waarden in leggen.

Ik ben heel benieuwd naar jullie antwoord,
En bij voorbaat dank ik jullie

Justin K

Laatst gewijzigd door Justin Koopmans; 03-06-15 om 11:17. Reden: Beter contact proberen te zoeken
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-06-15, 16:02
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Na iets meer dan twee weken mijn Watch om te hebben is me opgevallen dat het heel fijn is om je notificaties op je pols te ontvangen zonder dat iemand dit door heeft. Het is vervelend voor mij en voor anderen als je opeens een iPhone hoort trillen. Nu voel jij het alleen met een kleine trilling op je pols. Ook is het interessant om te zien hoeveel je nou eigenlijk beweegt op een dag. Het motiveert me om een wat langere route naar de supermarkt te lopen bijvoorbeeld.

De Watch is natuurlijk ook iets wat je de hele dag om je pols draagt, dus het moet er ook mooi uitzien. Daarin scoort de Watch ook hoog. Het valt niet te veel op dat je hem draagt in tegenstelling tot veel andere smartwatches.

De meerwaarde van een smartwatch is vooral dat je sneller dingen kunt doen, en niet telkens je iPhone uit je zak hoeft te halen om vervolgens te zien dat Pietje Puk morgen jarig is. Notificaties die je niet interessant vindt kun je gewoon laten gaan door je pols weer naar beneden te doen.


Heb ik je duidelijke informatie gegeven?
__________________
Daniel
Reageren

Labels
applewatch, essay, gebruik, meerwaarde



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:55.