Watch in boot loop... discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Watch is vandaag in een boot loop terecht gekomen door die bug in iOS (en blijkbaar ook watchOS) die ervoor zorgt dat je iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Watch in boot loop...
Mijn Watch is vandaag in een boot loop terecht gekomen door die bug in iOS (en blijkbaar ook watchOS) die ervoor zorgt dat je iPhone opnieuw wordt opgestart door simpelweg een tekstbericht te ontvangen.
Een harde reset helpt niet, en aan de oplader hangen ook niet. Wat moet ik doen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is het berichtje in imessenge met rare tekens zoals Arabische tekst? Dan is het beste bericht naar je zelf sturen.
|
|
||||
|
||||
Dat werkt natuurlijk niet als je in een boot loop zit. Heb inmiddels met Apple Duitsland gebeld, en ik moet hem opsturen. Ik krijg een nieuwe.
|
|
|||
|
|||
Een nieuwe? Moet niet gekker worden!
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem gisteren weer opgestart om te kijken of hij iets deed, en hij deed het inderdaad weer. Geen idee waarom hij het nu wel weer deed, maar ik ben heel blij dat ik hem niet terug hoef te sturen!
|
|
||||
|
||||
Nice mooi om te horen
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beste s-i-s om de Watch op te pikken? | Lastminuteguy | Apple Watch algemeen | 9 | 04-05-15 00:33 |
Recovery boot loop | Emiin' | iPhone algemeen | 1 | 07-11-13 23:29 |
iPod touch: Ipod Touch 4G 4.1 boot loop | rushhour | Jailbreak | 4 | 28-12-10 22:25 |
iPhone: Update 4.1 boot loop | diederikb | Jailbreak | 6 | 14-09-10 20:46 |
Iphone in Boot loop | meller14 | iPhone algemeen | 17 | 05-09-10 13:56 |
|
|