Slimme reacties op berichten werkt niet discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een bericht binnen krijg op mijn apple watch en ik er op wil reageren dan krijg ik alleen de standaard antwoorden als mogelijkheid ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slimme reacties op berichten werkt niet
Als ik een bericht binnen krijg op mijn apple watch en ik er op wil reageren dan krijg ik alleen de standaard antwoorden als mogelijkheid om mee te reageren en dus niet de smart reply opties die inspelen op het bericht dat ik binnen heb gekregen. Hoe krijg ik deze wel? Of moet er simpelweg nog een update voor komen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
volgens meerdere (engelstalige) sites is deze intelligentie nog niet in het nederlands beschikbaar.
|
|
|||
|
|||
Als ik hem in het engels zet dat gaat het nog steeds niet om te antwoorden via de smart reply...
|
|
||||
|
||||
Het gesprek moet wel in het Engels zijn hè.
|
|||
|
|||
Ondertussen al gevonden, mijn siri stond niet op en dat is uiteraard nodig om gesproken berichten om te zetten.
|
Labels |
apple watch, imessage, smart reply |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vaste app berichten werkt niet | dylanzw | iPhone algemeen | 2 | 03-10-12 23:32 |
Niet meer alle reacties op Facebook te zien | Nieuwsgierig | iPhone Apps | 1 | 27-08-12 18:24 |
berichten werkt niet goed na update ios4 | Aeron | iPhone algemeen | 0 | 22-06-10 17:04 |
Berichten app terug werkt niet | kai824 | iPhone Apps | 2 | 16-05-09 21:59 |
|
|