Ondanks work-out trainingsdoel niet behaald discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag via de work-out app op de Watch 54 minuten buiten gelopen. Ik had mijn Iphone ook bij mij. Volgens de activiteiten app heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ondanks work-out trainingsdoel niet behaald
Vandaag via de work-out app op de Watch 54 minuten buiten gelopen. Ik had mijn Iphone ook bij mij. Volgens de activiteiten app heb ik mijn trainingsdoel nog niet behaald. Het doel is 30 minuten. Ik heb na het buiten lopen 25 minuten van de 30 behaald. Hoe komt het dat niet de gehele 54 minuten tellen als training in de activiteiten app?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als het om het wandelen gaat moet je echt wel flink doorlopen als je het trainingsdoel wilt behalen. Ze hebben het in het geval van lopen over "a brisk walk" (stevige wandeling)
|
|
||||
|
||||
Welke details geeft de Activiteit App op je iPhone voor deze work-out?
Primair: welke starttijd, eindtijd en totale tijd? Secundair: Hoeveel actieve calorieën? Hoeveel in rust? Wat was het gemiddelde tempo? En je gemiddelde hartslag? Wellicht valt daar iets uit af te leiden?
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Eindtijd 17:47 Totale tijd: 0:54 minuten Actieve calorieën 176 rust 85 Gemiddeld temp 12,04 minuten per km Totale afstand 4,50km Gemiddelde hartslag 89spm |
|
||||
|
||||
Wellicht is er hier iemand op het forum die vanuit zijn professie deze getallen kan beoordelen?
Dit stukje van de Universiteit Twente biedt mogelijk een aanknopingspunt: Minimaal 30 minuten per dag... EDIT: Volgens How Fast is Brisk Walking? loop je waarschijnlijk inderdaad niet hard genoeg. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone behaald Wi-Fi snelheden niet. | HooijmansNL | iPhone algemeen | 16 | 03-05-14 21:44 |
iPhone 3G updaten lukt niet ondanks DFU | WRX | iPhone algemeen | 2 | 14-09-12 17:02 |
Beloofde internetsnelheid van 7,2 Mbps nooit behaald | sinanyavuz | Odido (T-Mobile) | 15 | 12-08-11 08:34 |
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone (Accessory not made to work with this) | Deniz | Archief | 71 | 08-12-09 16:10 |
|
|