Beloofde internetsnelheid van 7,2 Mbps nooit behaald discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Eerder had ik een Tmobile abbo van 150 belmin + 150 sms + 2 Mbps downloadsnelheid. Smsen deed ik toch niet (WhatsApp ) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beloofde internetsnelheid van 7,2 Mbps nooit behaald
Beste lezers,
Eerder had ik een Tmobile abbo van 150 belmin + 150 sms + 2 Mbps downloadsnelheid. Smsen deed ik toch niet (WhatsApp ) dus heb besloten om over te stappen naar het nieuwe tariefplan 150 belmin/sms + 7,2 Mbps. Deze keuze heb ik gemaakt, omdat ik sneller wilde internetten en betere kwaliteit wilde met mijn Viber/Skype calls. Misschien was het al een onrealistisch droom, maar mijn Viber/Skype gesprekken zijn nog steeds van slechte kwaliteit. Hoe kan dit? Daarnaast heb ik paar keer een speedtest gedaan en ik kom niet boven de 1,5 Mbps uit. Weet iemand waarom het geen 7,2 Mbps wordt en of dat uberhaupt wel haalbaar is? Als dat niet mogelijk is, kan ik net zo goed terug naar het oude tariefplan (als dat nog mogelijk is tenminste). Zou balen zijn als ik voor niks ben overgestapt naar die nieuwe tariefplan :S |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je 3g aan?
en vol bereik? in ulft (waar ik woon) heb ik vol bereik en haal ik de snelheid van 7.2 mbs |
|
|||
|
|||
Sow, dat is echt netjes. Ik zit nu toevallig in Deventer, maar woon in Nijmegen. Ik test nu via de site van Testmyiphone.com - iPhone Speed Test en heb bereik van 4 strepen + 3g aanstaan.
Resultaat: 0.79 Mbps |
|
|||
|
|||
De website testmyiphone is langzaam... zelfs als je via je PC test krijg je hele lage resultaten...
|
|
||||
|
||||
Wellicht is het beter om te testen met de speedtest app..
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
je kiest voor tmobile, je krijgt tmobile (kwaliteit)..
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@Typ 81: Klopt het dat je nog het i-abonnement hebt met de oude voorwaarden?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vind dit nog steeds raar hoor. Je zou toch op z'n minst 2 Mbps verwachten. Ligt dit nou aan Nijmegen (waar ik woon)? Misschien dat je in Nijmegen maximaal een bepaald aantal Mbps kan behalen in ideale omstandigheden of zo? Weet iemand hier iets over? Of kan een herstel van mijn iPhone dit probleem misschien verhelpen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik ben dus niet de enige met weinig snelheid. ik zit nu net in de speedtest app op 153 kb/sec download en 39,6 kb/sec upload. gewoon schandalig laag al zeg ik het zelf
|
|
||||
|
||||
Citaat:
T-Mobile heeft dit toegegeven en bevestigd dat de mast problemen nog zeker tot 2012 zullen aanhouden. Ik heb toen een klacht ingediend en uiteindelijk weten te ontbinden voor een mooie deal. De enige die in Nijmegen centrum een zeer goed bereik heeft met een mooie snelheid op SIM-Only is voor Telfort 1,5 datalimiet. De 1 GB datalimiet gebruikt nog het oude KPN netwerk... |
|
||||
|
||||
Woonwijken van Arnhem heb je niet eens 3G
Je kan met zulke gevallen inderdaad een leuke korting krijgen of van je abo af. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internetsnelheid omlaag sinds 4.1 | MichaelJ | Odido (T-Mobile) | 1 | 15-09-10 14:43 |
InternetSnelheid iPhone | Runaque | iPhone algemeen | 6 | 02-02-09 11:14 |
Nog nooit rekening van T-mobile gehad | KoenvW | Odido (T-Mobile) | 19 | 23-11-08 11:36 |
Beloofde netwerkverbetering. Hoe staat het daar mee? | Robkro | Odido (T-Mobile) | 1 | 04-11-08 12:10 |
|
|