Beloofde netwerkverbetering. Hoe staat het daar mee? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de website van TMO wordt al lang aangekondigd dat er verbetering in het TMO netwerk zal komen. Het een en ander zal uiterlijk aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Beloofde netwerkverbetering. Hoe staat het daar mee?
Op de website van TMO wordt al lang aangekondigd dat er verbetering in het TMO netwerk zal komen. Het een en ander zal uiterlijk aan het eind van dit jaar worden afgerond. Ik vraag me af of er mensen zijn die al een merkbare verbetering hebben ondervonden. Of is het zo dat er op een zeker moment een knop omgaat en iedereen ter gelijke tijd verbetering krijgt. Of is die hele netwerkverbetering een wassen neus....
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zoiets gebeurd niet in 1 keer. Dat zijn processen. Daar gaat zeker een jaar over heen voordat alles volledig werkt. Waar ik woon merkte ik op dat ik sinds begin deze maand dat ik ineens overal nu 3g dekking heb. Met de Orange migratie heb je niet alleen een verdubbeling van 5,3 miljoen aan totale klanten maar je hebt ook 2 netwerken die heel verschillend van elkaar zijn. Die moeten tot 1 netwerk worden omgebouwd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe staat het met de eBooks? | rsebastian | Archief | 1 | 12-07-10 20:42 |
Hoe lang gaat jullie batterij mee? | maloutje191 | Archief | 3 | 25-03-10 22:31 |
iPhone 3GS: Unlock en daar weer locken... maar hoe? | Brandon-D | Unlock | 1 | 09-03-10 21:53 |
haarscheurtje in zwarte iphone 3g, hoe gaat tmobile er nu mee om? | Mugenjou Project | Odido (T-Mobile) | 0 | 18-02-09 02:28 |
|
|