Hoe lang gaat jullie batterij mee? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben benieuwd hoe lang jullie batterij mee gaat? Ik heb mijn Iphone nu een week en hem hem wel elke dag op moeten laden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe lang gaat jullie batterij mee?
Ik ben benieuwd hoe lang jullie batterij mee gaat? Ik heb mijn Iphone nu een week en hem hem wel elke dag op moeten laden. Ligt dit aan de applicaties of aan de telefoon of klopt dit gewoon?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voila : Let me google that for you
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En ja de batterij gaat snel leeg, ik laad hem ook elke dag op. |
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
BatteryLogger Pro - Hoe lang doe jij met je batterij? | TinkerTank | iPhone Apps | 23 | 13-02-11 02:22 |
Hoe ver laten jullie je batterij leeglopen? | bokkie1978 | iPad algemeen | 27 | 04-08-10 23:57 |
haarscheurtje in zwarte iphone 3g, hoe gaat tmobile er nu mee om? | Mugenjou Project | Odido (T-Mobile) | 0 | 18-02-09 02:28 |
SEIDIO Externe batterij? iemand ervaring hier mee? | GEEK | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 13-02-09 15:57 |
|
|