//

Apple Watch aanschaffen in Nederland

Apple Watch aanschaffen in Nederland discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Morgen is het zover, dan is de Apple Watch eindelijk in NL. Net zoals velen hier op het forum willen wij zo snel mogelijk een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-07-15, 12:03
Th00mz Th00mz is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard Apple Watch aanschaffen in Nederland

Morgen is het zover, dan is de Apple Watch eindelijk in NL.

Net zoals velen hier op het forum willen wij zo snel mogelijk een exemplaar in handen krijgen en er helemaal los op gaan. Maar mijn vraag nu aan jullie is:

Hoe gaan jullie dit doen?

Aangezien het nu allemaal 'lastig' gaat ivm een afspraak maken / welk model je kiest / welk bandje / welke grootte?

Persoonlijk wil ik gewoon de 'perfecte' behandeling, de volledige ervaring en alles op z'n tijd uitzoeken. Welk formaat wil ik, welke kleur? Welke combi?

Ik verwacht dat dit allemaal niet zo 'relaxed' gaat ivm de drukte bij de release..

Hoe denken jullie hierover?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-07-15, 01:03
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Ik heb de Watch al ongeveer vanaf de release, maar heb een paar dagen terug in de Apple Store in Straatsburg een paar andere modellen gepast. Je kunt rustig de horloges omdoen en ernaar kijken. Het zal vast niet rustig zijn in de Apple Store, maar je kunt de tijd nemen. Ik meen dat je bij een Watch en Watch Sport een kwartier de tijd krijgt. Bij de Watch Edition krijg je drie kwartier in een rustigere kamer.
__________________
Daniel
  #3  
Oud 17-07-15, 07:11
Corch Corch is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 179
Standaard

Zojuist de  watch Sport SpaceGrey 42mm besteld met een levertijd van 1 werkdag... niet slecht! Maar dat mag ook wel voor een product dat al ruim 2 maanden op volle productie draait ;-)
  #4  
Oud 17-07-15, 07:16
Th00mz Th00mz is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Klinkt goed beiden!

Nu ook 2 in m'n winkelmandje, maar ik wil eerst een afspraak maken in de store voor het passen. (geen idee welk formaat ik wil).. Waarom koos je voor 42mm? En heb je de 38mm omgehad?

Pagina om een afspraak te maken geeft aan dat de service momenteel niet beschikbaar is
  #5  
Oud 17-07-15, 08:22
Corch Corch is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Th00mz Bekijk bericht
Klinkt goed beiden!

Nu ook 2 in m'n winkelmandje, maar ik wil eerst een afspraak maken in de store voor het passen. (geen idee welk formaat ik wil).. Waarom koos je voor 42mm? En heb je de 38mm omgehad?
Ik heb ze al gezien in de Apple store in Duitsland. De 38mm heeft naar mijn mening een te klein scherm en persoonlijk hou ik van een wat robuustere horloge om de pols.
  #6  
Oud 20-07-15, 00:18
CdW1 CdW1 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 11
Standaard

Weet iemand of je de reservering in Nederland kan maken met een Belgisch gsmnr? Bedankt!
  #7  
Oud 20-07-15, 00:42
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CdW1 Bekijk bericht
Weet iemand of je de reservering in Nederland kan maken met een Belgisch gsmnr? Bedankt!
Aangezien er al bekend is dat je niet met een Nederlands mobiel nummer kunt reserveren in Duitsland zal dit ook niet gaan met een Belgisch nummer naar Nederland. Je kunt in een Nederlandse supermarkt een prepaid simkaartje kopen om te reserveren.
  #8  
Oud 20-07-15, 08:32
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dvischjager Bekijk bericht
Aangezien er al bekend is dat je niet met een Nederlands mobiel nummer kunt reserveren in Duitsland zal dit ook niet gaan met een Belgisch nummer naar Nederland.
Een tijdje terug meldde iemand hier op het forum dat in Duitsland geen Duits telefoonnummer meer nodig was.

Wellicht geeft dat hoop voor NL?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #9  
Oud 20-07-15, 19:02
CdW1 CdW1 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dvischjager Bekijk bericht
Aangezien er al bekend is dat je niet met een Nederlands mobiel nummer kunt reserveren in Duitsland zal dit ook niet gaan met een Belgisch nummer naar Nederland. Je kunt in een Nederlandse supermarkt een prepaid simkaartje kopen om te reserveren.
Ok, super, dan haal ik een prepaid kaartje voor de zekerheid ;-) Bedankt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Een tijdje terug meldde iemand hier op het forum dat in Duitsland geen Duits telefoonnummer meer nodig was.

Wellicht geeft dat hoop voor NL?
Ik had dit ook gelezen, vandaar mijn twijfel
Reageren

Labels
applewatch, bestellen, nederland, service



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apple watch Nederland beschikbaar 17 juli 2015 lex84 Apple Watch algemeen 4 16-07-15 10:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:15.