Watch OS 2 beta zonder UDID? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb sinds kort een Apple Watch, en ik wil daar graag watchOS 2.0 op installeren. Ik heb al een Apple Developer Account, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Watch OS 2 beta zonder UDID?
Beste,
Ik heb sinds kort een Apple Watch, en ik wil daar graag watchOS 2.0 op installeren. Ik heb al een Apple Developer Account, en het configuratie bestand op m'n Apple Watch geïnstalleerd. Alleen moet ik nu ook nog de UDID van m'n Apple Watch toevoegen aan mijn devices? En zo ja, hoe kan ik die vinden via een Windows computer? Alvast bedankt! Groetjes, Rajeck |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
watchOS Beta Software Installation Guide
Registering Your Device Before installing watchOS beta software your device needs to be registered in Certificates, Identifiers & Profiles. To register your device: 1. Locate the Unique Device Identifier (UDID) for your device using Xcode. • Connect your iPhone that’s paired to your Apple Watch to your Mac and launch Xcode. • Open the Organizer from the Window menu and select your device. • Highlight the 40 character UDID string in the Identifier field and copy it. Dat gaat niet lukken op een Windowsbak vrees ik. Ken je niemand met een Mac waar Xcode op draait? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ken wel iemand, ik ga het daar wel proberen. Bedankt! |
|
|||
|
|||
OK! Voor Watch OS 2 Beta 4 heb je wel Xcode 7 Beta 4 nodig. Denk daar aan. Succes gewenst.
|
|
|||
|
|||
Denk er aan dat je de watch niet kunt downgraden als de beta om de een of andere reden niet goed werkt!
Laatst gewijzigd door MLVC; 22-07-15 om 10:52. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
fout melding bij opstarten iphone met iOS 8 beta zonder udid | Davido | iPhone algemeen | 15 | 09-06-14 18:29 |
|
|