fout melding bij opstarten iphone met iOS 8 beta zonder udid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 5 geeft een fout melding bij het activeren er staat dat ' dit apparaat is niet geregistreerd voor deelname aan het iphone developer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fout melding bij opstarten iphone met iOS 8 beta zonder udid
Mijn iphone 5 geeft een fout melding bij het activeren er staat dat ' dit apparaat is niet geregistreerd voor deelname aan het iphone developer program', maar ik kan nu niets meer met mijn iphone en op itunes kan ik niet herstellen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zet het ding in DFU mode en herstel met iTunes.
|
|
|||
|
|||
Heel erg bedankt mijn iphone is nu aan het herstellen
|
|
|||
|
|||
Goed zo. En laat de iOS 8 Beta nu maar met rust als je geen ontwikkelaar bent. Succes verder.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
maar daar kost het geld
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 juni 2014 om 16:45 ---------- ik ga niets mer uitproberen gewoon wachten tot dat ios8 uitkomt |
|
|||
|
|||
Als je mee wilt doen, moet je betalen, anders geen deelname en hier uithuilen als het niet lukt
|
||||
|
||||
Ik kan niet wachten op de andere berichten hierover...
Als je dit probleem krijgt als je niet geregistreerd staat is het gewoon je eigen probleem. |
|
|||
|
|||
ik weet t tis mijn eigen schuld maar ik kon mijn nieuwsschierigheid niet bedwingen.. ik kan mijn iPhone 5S niet trug zsetten naar 7.1.1, geen dev account :s
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
In Dfu-mode met iTunes herstellen moet dit probleem oplossen
|
||||
|
||||
En als het lukt hen je mazzel.
Apple waarschuwt dat je niet kunt restoren naar een oudere firmware als je IOS8 beta geïnstalleerd hebt. Dus in het slechtste geval moet je wachten totdat IOS 8 officieel uitkomt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als het niet lukt kan je altijd nog voor $99 het Developer Program kopen, dan kun je in ieder geval je iPhone weer met iOS 8 gaan gebruiken
|
|
|||
|
|||
Die 99$ gaan ook niet helpen als de modem firmware vernaggeld werd tijdens een "downgrade". Daar zijn andere dingetjes voor nodig om dat weer aan de gang te krijgen.
|
|
||||
|
||||
Gisteren een 5s gedowngrade zonder problemen.
Lukte gewoon zonder DFU. Gewoon via "option Restore" in iTunes 7.1.1 selecteren en terugzetten. Klaar! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
fout melding bij reservekopie maken | sander junger | iPhone algemeen | 0 | 20-10-11 18:16 |
Vreemde melding bij opstarten iPhone | iPeng | iPhone algemeen | 7 | 19-03-09 21:33 |
Melding om simkaart te ontgrendelen elke keer bij opstarten | Ivo9 | Archief | 4 | 11-05-08 18:25 |
|
|