Kan iphone niet meer koppelen met itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag kan ik mijn iphone niet meer koppelen met itunes. Hij geeft volgende reden aan : 'iTunes kan geen verbinding maken met de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kan iphone niet meer koppelen met itunes
Sinds vandaag kan ik mijn iphone niet meer koppelen met itunes.
Hij geeft volgende reden aan : 'iTunes kan geen verbinding maken met de iPhone 'iPhone5 Freddy', omdat er een ongeldige reactie van het apparaat is ontvangen' Wat is er verkeerd gegaan? Hoe kan ik dit oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voer een harde reset uit. Als het dan nog niet werkt dan doe het volgende:
1) Start iTunes; 2) Start de OS X Console; 3) Sluit de iPhone aan; 4) Kijk na welke foutboodschappen er verschijnen in de OS X Console; |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zie melding hieronder: |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het blijft hetzelfde. Hoe kan ik OS X console starten, of is dit iets dat ik eerst moet downloaden?
|
|
|||
|
|||
Op een Mac moet men meestal niets "downloaden". De OS X Console is onderdeel van OS X en staat in Utilities (Hulpprogramma's?). Het icoontje ziet er zo uit:
|
|
||||
|
||||
Volgende meldingen kreeg ik tezien:
|
|
|||
|
|||
Ik zal eerst eens een vergrootglas gaan zoeken om dat plaatje te ontcijferen.
|
|
|||
|
|||
er staat could not certificate,could not decode private key, Could not start session: Device disconnected error enz
|
|
||||
|
||||
Heb zelf al wat op internet gaan zoeken en volgens de problemen zou het beste zijn om iTunes opnieuw te installeren.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 mei 2014 om 21:15 ---------- Heb iTunes verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft hetzelfde. Iemand een oplossing om iphone te koppelen met itunes?? |
|
|||
|
|||
Probeer ifunbox eens, kijk dan of het ''programma'' de telefoon dan wel ziet
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben nog altijd op zoek naar een vergrootglas. Tot later. |
|
||||
|
||||
@timosha als je me via prive je mailadres laat stuur ik de schermafbeelding op. Die is duidelijker.
Mvg |
|
||||
|
||||
Nog steeds geen oplossing????
|
|
||||
|
||||
Dit probleem is nu al weken aan de gang en kan blijkbaar niet opgelost worden. Ik heb mijn mini ipad aangesloten en die word direct erkend in itunes dus aan de draad ligt het ook niet maar ligt het probleem aan de iphone. Zou het beste niet zijn dat ik iphone volledig wis en alles opnieuw installeer?
|
|
||||
|
||||
Dit item mag gesloten worden. Heb het zelf opgelost.
Heb het opgelost met 'iphone Reiboot' Bedankt voor de hulpbieders |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone zit vast in Herstel proces, kan niet meer conecten met itunes. wat te doen? | benjamin28 | iPhone algemeen | 4 | 04-10-13 16:59 |
Windows: Kan niet meer syngroniseren met itunes na update ois 6.1.3. | eddyba | iTunes | 1 | 30-03-13 12:30 |
Belkin toetsenbord kan niet meer koppelen | vdvoort | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 13-12-12 20:11 |
iPhone: iPhone 3G jailbreak, kan niet meer bellen of sync met iTunes | ChickenFool | Jailbreak | 0 | 09-10-10 23:30 |
iphone werkt niet meer en kan verbinding maken met itunes | beavers | iTunes | 28 | 04-06-09 18:23 |
|
|