Apple watch, zwarte vlek in het scherm!! discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een dagje ZONDER te zwemmen in de zon te hebben geslapen op het strand, werd ik onaangenaam wakker met een grote zwarte vlek in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple watch, zwarte vlek in het scherm!!
Na een dagje ZONDER te zwemmen in de zon te hebben geslapen op het strand, werd ik onaangenaam wakker met een grote zwarte vlek in mn apple watch scherm.. Het lijkt heel erg op waterschade maar dat zou dan door mn "zweet" moeten komen want was het water nog niet in geweest en sowieso ben ik als de dood om met mn watch te zwemmen en al helemaal in de middellandse zee! Heb de applewatch met milanese loop, en ben nu heel erg benieuwd naar wat ik het beste kan doen. Ik kom 6 aug 2015 weer terug in nederland want zit momenteel op Ibiza. Heb mn watch nu nog geen 2 weken en heb hem gekocht bij de applestore in Amsterdam.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je hem al geprobeerd te hard resetten..?
Powerknop + digital crown gelijktijdig ingedrukt houden tot het apple logo verschijnt...
|
|||
|
|||
Ik heb dat uiteraard gedaan, ik heb zelf wel enige kennis wat appelproducten betreft maar dit zit echt in het scherm zelf.. Ben er echt voorzichtig mee en ben hier dan ook goed ziek van.. de vlek is inmiddels ietsje groter geworden.. zal er morgen een duidelijkere foto bij plaatsen
|
|
||||
|
||||
Je bent niet de enige met dit probleem...
https://discussions.apple.com/message/28614924#28614924 https://discussions.apple.com/thread/7041843 Naar de genius bar met dat ding...Ben er zo goed als zeker van dat je een nieuwe krijgt... |
|
|||
|
|||
Wally je bent een topper!! Je weet niet half hoe blij je me hiermee maakt.. Ik heb hem net anderhalve week en mn hart stond bijna stil toen ik die vlek gister zag.. Dankjewel!! Heb er nu wat meer vertrouwen in dat het goed gaat komen.
|
|
||||
|
||||
Don't worry...
Enjoy your holidays... |
|
||||
|
||||
En..? Nieuws..?
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelfde probleem
Plots tegen de avond kwam er bovenaan recht een vlekje en deze werd steeds groter en groter Apple watch net buiten zijn 1 jaar garantie aaggrrr Wat nu? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Aangemeld bij Apple! Consumentenbescherming.
Dus 2 jaar garantie. Ze komen binnen enkele dagen Apple Watch ophalen en dan moet nog opgemaakt worden of er geen val of waterschade is wat niet het geval zou mogen zijn. |
Labels |
apple watch |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn nieuwe iphone 4s heeft een blauwe vlek op het scherm. | Ero | iPhone algemeen | 10 | 27-12-13 18:54 |
Iphone 5, gele vlek op het scherm | andredewaard | iPhone algemeen | 1 | 22-03-13 09:16 |
zwarte vlek in fotoalbum | Bordt | iPhone algemeen | 4 | 20-09-10 15:43 |
|
|