aankoop Apple Watch discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou morgen overgaan tot aankoop van een Apple Watch sport model spacegrey mijn vraag was welk model is het best de 38MM of de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
aankoop Apple Watch
Ik zou morgen overgaan tot aankoop van een Apple Watch sport model spacegrey
mijn vraag was welk model is het best de 38MM of de 42MM? Graag jullie mening?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is dus heel persoonlijk, ik voor mij vond de 42 het mooist aan mijn pols. Hij mocht zelfs iets groter zijn.
Het beste is om beide eens te passen in de store en dan te beslissen. |
|
||||
|
||||
42MM. Maar zoals Popsie al zegt, ligt aan je persoonlijke voorkeur.
38MM is wel erg, erg, erg, klein. 42MM is al heel klein..
|
||||
|
||||
Ik zou voor de 42 mm gaan. 38 mm vind ik ook echt te klein. Had voor mij zelfs nog wel iets groter gemogen. Zelf heb ik de 42mm stainless uitvoering. Nog steeds schade en krasvrij.
|
||||
|
||||
Hallo heb mij de sportwatch 42MM spacegrey aangeschaft heb jullie raad opgevolgd qua grote
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hey hij bevalt mij enorm vindt het ook heel handig om zo niet steeds die grote iPhone te moeten uithalen in de winkel of op momenten dat je wat gehaast bent !! Voor mij is deze meer dan voldoende al weet ik niet zo geel eigenlijk wat al die duurdere modellen meer kunnen dan de sportwatch
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
Vroeger op de horloges van Samsung bv was er een camera aanwezig dat leek mij heel handig hoe komt het dat men daar tegenwoordig weer van afgestapt is? Privacy redenen? volgens geruchten zou er bij de nieuwe applewatch toch een camera aanwezig zijn voor selfies te kunnen nemen |
|
|||
|
|||
Applewatch
Ik heb ook een 42 sport watch spacegrey bevalt me prima😀
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|