niet tot 100% laden discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren een swap gehad van de watch omdat hij niet tot 100% laadde. Zojuist kijk ik naar de andere (nieuwe) en die blijft ook op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
niet tot 100% laden
Gisteren een swap gehad van de watch omdat hij niet tot 100% laadde.
Zojuist kijk ik naar de andere (nieuwe) en die blijft ook op 99% staan. Dit uiteraard met de originele lader, maar ook een ipad lader haalde niets uit. Zijn er meer mensen die daar last van hebben? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Haal net die van mij vande lader af, geeft 100% vol aan
|
|
|||
|
|||
Geef hem is een harde reset ... Terwijl hij op lader hangt ...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
de eerste keer bij mij duurde het ook lang vooraleer hij 100% gaf ... en nu precies sneller en sneller ... hang hem avonds voor het slapen gaan 2 uur erop en 100%
|
|
|||
|
|||
Ik laat de watch wel helemaal leeg lopen kwa accu, dit heb ik de eerste paar keer zo gedaan.
|
|
|||
|
|||
Zit het folie er nog op?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde probleem. In 4 van de 10 keer laden gaat hij maar tot 96%. Dat doet geen enkel ander Apple Device. Ik vraag me af of het een accu probleem of software probleem is. Wellicht hebben meer mensen dit probleem maar valt het niet direct op?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vanochtend wederom maar opgeladen tot 96%. Mijn gebruik leidt gemiddeld tot een afname van 4% per uur. Het valt mij dan vervolgens wel op dat, in het geval er maar tot 96% wordt opgeladen, er geen afname van het percentage is in het eerste uur. Ik verdenk de software ervan dat de meting op de accu niet goed gaat maar dat de accu wel goed is. Ik heb overigens 3 laadkabels dus daar kan het niet aan liggen
Zal mogelijk wel een omwisseling worden bij de Apple Store. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Beetje OT toegeven maar volgens het Genootschap Onze Taal mag zowel het als de bij folie: https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/de-het-cluster
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s laadt niet tot 100 % in Dock. | Popsie | iPhone algemeen | 16 | 26-11-13 12:47 |
Tip: 12-18 december EUR 30,- tot 100,- korting op Apple producten bij MediaMarkt | XIII | Koopinformatie Nederland | 0 | 14-12-11 18:07 |
Accu laad niet tot 100% op | Rubino | iPhone algemeen | 20 | 03-12-11 15:28 |
|
|