Staan en trainen werkken niet meer discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na nieuwe iphone 6 gekoppeld met de iwatch geeft ze de uren die ik gestaan heb niet door en trainen niet...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Staan en trainen werkken niet meer
Na nieuwe iphone 6 gekoppeld met de iwatch geeft ze de uren die ik gestaan heb niet door en trainen niet
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Muziek via Itunes lijken wel op mijn Iphone te staan maar staan er niet op | Marmuis | Muziek, foto & video | 0 | 27-02-13 11:49 |
Windows: Updaten en apps die niet meer in de app store staan. | Bandietje | iTunes | 0 | 28-09-12 23:00 |
ingevoerde gegevens in mijn agenda op de Ipad staan er niet meer. | Guest-040920111634 | iPad algemeen | 3 | 25-08-11 19:28 |
Foto: Foto's staan op Iphone maar kan ze niet meer zien | gitano | Muziek, foto & video | 3 | 08-09-09 23:49 |
Zelfgemaakte Ringtones staan niet meer bij Beltoon (OS 3.0) | SmartieZ | Ringtones en Wallpapers | 5 | 01-07-09 02:56 |
|
|