//

ingevoerde gegevens in mijn agenda op de Ipad staan er niet meer.

ingevoerde gegevens in mijn agenda op de Ipad staan er niet meer. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een paar dagen terug diverse gegevens op mijn Ipad agenda ingevoerd . Deze gegevens zijn nu weg/niet zichtbaar. Ook niet in mijn Outlook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-11, 12:26
Guest-040920111634
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard ingevoerde gegevens in mijn agenda op de Ipad staan er niet meer.

Ik heb een paar dagen terug diverse gegevens op mijn Ipad agenda ingevoerd . Deze gegevens zijn nu weg/niet zichtbaar. Ook niet in mijn Outlook email agenda. Hoe kan dit?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-08-11, 00:11
toon007 toon007 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Hilversum
Berichten: 39
Standaard

Misschien is het zo dat toen je hem sync met je pc, dat je pc aangaf dat er verschillende agenda's waren en dat ie toen vroeg hoe wil je hem sync'en. Het kan zijn dat je toen heb gezegd gebruik de gegevens die op mijn pc staan?
  #3  
Oud 25-08-11, 19:23
Guest-040920111634
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard agenda Ipad

Hi Toon007,

Bedankt voor de reactie op mijn vraag over de agenda. Ik heb mijn Ipad sedert 2 a 3 weken en weet nog niet helemaal er mee om te gaan. Ik heb zojuist met synchroniseren, eerst de oude gegevens van mijn Ipad afgehaald daarna opnieuw mijn agenda van de PC gesyncroniseerd. Dat is van deze maand en de volgende maanden gelukt. Echter blijft na diverse synchronisaties 1 verjaardag alsmaar op mijn Ipad staan. Ik weet niet hoe deze daar komt en krijg deze er met geen mogelijkheid uit. Heb jij nog een idee hoe deze te verwijderen. b.v.d.
Wanneer je nog meer tips hebt omtrent synchroniseren etc. hoor ik die graag.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 augustus 2011 om 18:25 ----------

Kun je misschien in het kort uitleggen wat Jailbreak precies inhoud
  #4  
Oud 25-08-11, 19:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Die verjaardag kan een geboortedatum zijn die in één van de contacten staat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Hoe kan ik contact en agenda gegevens van mijn iPad naar de iPhone kopieren hannibal555 iTunes 1 26-07-11 01:17
mijn iphone 3gs start niet meer op apple tekentje blijft staan en herstellen luktniet ceyhun27 iPhone algemeen 1 24-12-10 20:04
Na Restore van Mac, Kan ik mijn nieuwe gegevens niet meer terug syncen! Bobbyoriginal iTunes 0 02-04-10 03:29
mijn pc (windows) vind mijn ipod touch 8GB 3G niet meer en itunes ook niet stifler iTunes 0 04-02-10 21:23
Ik kan mijn agenda niet meer synchroniseren. mikki83 iTunes 6 19-03-08 15:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:20.