Ik kan mijn agenda niet meer synchroniseren. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na mijn update naar 1.1.2. lukt het mij niet meer mijn agenda te synchroniseren. ik krijg dan de volgende msg: iTunes kan agenda's niet synchroniseren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan mijn agenda niet meer synchroniseren.
Na mijn update naar 1.1.2. lukt het mij niet meer mijn agenda te synchroniseren.
ik krijg dan de volgende msg: iTunes kan agenda's niet synchroniseren met de Iphone "iPhone", omdat er zich een fout heet voorgedaan bij het samenvoegen van gegevens. kent iemand dit probleem? mvg Michel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Jep,
hier hetzelfde probleem en ik krijg het nog niet gefixt, iemand die uitkomst kan bieden? |
|
|||
|
|||
ik heb mijn iphone een reset gegeven.. nu doet hij het weer wel
misschien ook voor jou een optie |
|
|||
|
|||
Een restore via itunes?
|
|
||||
|
||||
Ik heb dit probleem ook gehad. (op m'n mac)
opgelost door: iSync openen, (klinkt raar maar het heeft er mee te maken) Dan voorkeuren en dan "stel synchronisatiegeschiedenis opnieuw in" dat heeft het bij mij opgelost. |
|
|||
|
|||
MIKKI83 ,
een vraagje welk programma je gebruik op PC als agenda. Ik zoek een agenda op PC voor te linken aan de iphone, meer vind zo dadelijk niet iets. bedankt |
|
|||
|
|||
De agenda in Outlook werkt zeker.
Laatst gewijzigd door ControlSje; 19-03-08 om 16:05. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten en agenda synchroniseren lukt niet meer | Kenzo2010 | iTunes | 0 | 12-11-10 15:07 |
Ik kan niet meer via safari op mijn hotmail | KarinSwarovski | iPhone algemeen | 0 | 29-07-10 12:19 |
agenda synchroniseren met iphone werkt niet meer | JaapJQ | iTunes | 9 | 20-02-10 18:25 |
Na het synchroniseren kan ik de spelletjes niet meer spelen | lunasol | iTunes | 7 | 21-08-09 13:31 |
Kan mijn achtergrond niet meer veranderen | MisterM24 | Jailbreak apps en thema's | 12 | 14-07-08 20:13 |
|
|