//

Ik kan niet meer via safari op mijn hotmail

Ik kan niet meer via safari op mijn hotmail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds zondag dat ik mijn postvak van mijn mail via safari niet meer kan vernieuwen. Dit kan komen, omdat iemand thuis achter mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-07-10, 12:19
KarinSwarovski KarinSwarovski is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 2
Standaard Ik kan niet meer via safari op mijn hotmail

Ik heb sinds zondag dat ik mijn postvak van mijn mail via safari niet meer kan vernieuwen. Dit kan komen, omdat iemand thuis achter mijn computer heeft gezeten en waarschijnlijk de nieuwste instellingen erop heeft gezet zonder dat ze het wist... een duitser die niet weet wat ze aanklikt!!

Ik heb een mail account bij de gewone applicaties, maar ik heb meerdere hotmail accounts dus ik wil mij ook kunnen aanmelden via safari.

Hij gaf trouwens aan dat ik geen java script heb en dat hij de pagina dus niet kan vernieuwen. Dit komt door de nieuwe instellingen right?

Hope someone can help me.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert tarikhan iPhone algemeen 5 27-08-16 11:22
Ik kan mijn Iphone 3G niet meer gebruiken help!! shaquillewebgate iPhone algemeen 1 29-04-11 13:46
Ik kan niet meer inloggen op mijn Iphone Samra_M iPhone algemeen 4 27-05-10 21:42
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? leekiphone iPhone algemeen 13 20-04-10 23:09
Ik kan mijn agenda niet meer synchroniseren. mikki83 iTunes 6 19-03-08 15:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:59.