Hoe kan ik contact en agenda gegevens van mijn iPad naar de iPhone kopieren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik contact en agenda gegevens van mijn iPad 1 naar de iPhone 4 kopieren. Ik denk dat dit via iTunes moet maar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik contact en agenda gegevens van mijn iPad naar de iPhone kopieren
Hoe kan ik contact en agenda gegevens van mijn iPad 1 naar de iPhone 4 kopieren. Ik denk dat dit via iTunes moet maar ik kan niet vinden hoe dit gedaan moet worden. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: hoe kan ik mijn geresette iphone van ios 4.0.1 naar 3.1.3 brengen? | robindinho | Jailbreak | 2 | 26-08-10 09:56 |
Foto: Hoe kan ik foto's van mij iPhone naar mijn pc sturen | kevinbee | Muziek, foto & video | 0 | 13-08-10 15:58 |
contact personen kopieren van sim naar ihone | wsven | Archief | 5 | 02-12-09 18:00 |
hoe kan ik nummers van mijn iphone naar itunes plaatsen ?????? | vlappie | Archief | 1 | 03-02-09 18:00 |
contact en agenda gegevens overzetten hoe te handelen? | Indygo | iPhone algemeen | 0 | 10-11-07 15:54 |
|
|