apple watch gegevens overzetten van ene naar andere telefoon discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) helaas voor de tweede keer mijn opgebouwde statistieken van mijn apple watch kwijtgeraakt na omzetten naar andere iphone. wie weet hoe je dat zonder data ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apple watch gegevens overzetten van ene naar andere telefoon
helaas voor de tweede keer mijn opgebouwde statistieken van mijn apple watch kwijtgeraakt na omzetten naar andere iphone. wie weet hoe je dat zonder data verlies doet?
alvast dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
echt niemand een idee?
|
|
||||
|
||||
Misschien helpt dit?
Gezondheidsdata bewaren, bij overstap naar nieuwe iPhone Of heb je dit al geprobeerd? (Stond dit weekend nog op de home page)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Geld overdragen van ene naar andere apple id | Werkpaard | iTunes | 1 | 12-09-13 23:48 |
Apps overzetten van ene telefoon naar andere telefoon met ander Apple ID | Marionnnnnn | iPhone algemeen | 3 | 03-07-13 13:25 |
Apps van ene iPhone naar andere. | sermedg | iPhone Apps | 4 | 30-07-10 00:13 |
van de ene naar de andere exchange server | remind99 | iTunes | 0 | 17-05-09 12:09 |
App van de ene computer naar de andere? | mathijs666 | iPhone Apps | 2 | 26-12-08 12:12 |
|
|