Iphone speelt geen media meer af na ping vanaf apple watch discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik loop als nieuwe gebruiker van de apple watch tegen het volgende probleem aan. als ik op mijn apple watch een "ping" geef om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone speelt geen media meer af na ping vanaf apple watch
Hallo, ik loop als nieuwe gebruiker van de apple watch tegen het volgende probleem aan.
als ik op mijn apple watch een "ping" geef om de lokatie van mijn iPhone te bepalen, lukt dat 1 of 2 keer, daarna geeft de iPhone geen geluid meer. echter kan ik dan ook geen muziek , filmpjes, YouTube of andere media meer afspelen op mijn iPhone. na opnieuw opstarten van de iPhone werkt het geluid weer. ook als ik even de beltoon verander in de instellingen van de iPhone werkt het geluid weer. Vreemd. Daarnaast krijg ik in de apple watch app op de iPhone, bij , Algemeen, Gebruik, de foutmelding: "verbinding met apple watch mislukt" , terwijl verder alles wel gewoon werkt op apple watch is dit voor sommige onder de meer ervaren gebruikers een bekende bug van Watch os2 in combinatie met ios 9.0.2, of is er toch iets niet goed met mijn hardware (iPhone 6 is net 3 dagen terug van reparatie door apple) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is er iemand die eens even zou willen verifiëren met iOS 9.0.2 en watch OS2 of die dezelfde foutmelding krijgt bij de apple watch app, Algemeen , Gebruik ?
zodat ik weet dat het i.i.g. geen bug is. in of de software van de watch of iPhone |
|
||||
|
||||
Die combinatie werkt bij mij gewoon.
|
|||
|
|||
Is er iemand die eens even zou willen verifiëren met iOS 9.0.2 en watch OS2 of die dezelfde foutmelding krijgt bij de apple watch app, Algemeen , Gebruik ?
Deze cominatie werkt bij mij! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple watch speelt geen muziek meer af op iphone | rwakker | Apple Watch algemeen | 5 | 12-10-15 12:57 |
|
|