Apple watch speelt geen muziek meer af op iphone discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update van mijn watch naar OS2 kan ik geen muziek meer afspelen via mijn iphone. Niet het radio station of via de connect ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple watch speelt geen muziek meer af op iphone
Sinds de update van mijn watch naar OS2 kan ik geen muziek meer afspelen via mijn iphone. Niet het radio station of via de connect functie maar gewoon mijn "eigen" tracks aangeschaft via itunes. Normaal kon ik die selecteren en het afspelen bedienen via de watch. Nu krijg ik de melding:
Afspelen niet mogelijk. De apple watch kan geen muziek uit uw iphone- muziekbibliotheek afspelen Meer mensen tegen dit probleem aangelopen? Is het een bug of een nieuwe functie? Kan ik alleen nog maar lijsten die gesynchroniseerd zijn met mijn watch vanaf mijn watch bedienen... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Via je Iphone de setting van muziek wijzigen in Geen afspeellijsten.
|
|
|||
|
|||
Geprobeerd maar helaas geen succes...
Hoi FlorisJan, bedankt voor het meedenken en ik heb deze tip nog nergens gevonden! Natuurlijk meteen geprobeerd maar helaas nog geen suc6. Ook niet na opnieuw opstarten van de watch en phone...
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Misschien was mijn reply iets te cryptisch. Ga naar de AW-app op je Iphone, kies bij apps de muziek-app, dan naar Muzieksynchronisatie en dan kiezen voor Gesynchroniseerde afspeellijst Geen (ipv Aangeschaft). |
|
|||
|
|||
Helaas
Ondanks de cryptische tekst kon ik je beschrijving helemaal volgen. Ik heb dan nu ook Geen gekozen bij de gesynchroniseerde speellijst maar helaas, ook niet na een aantal dagen opladen, nog steeds dezelfde opmerking. Ik heb bij het afspelen op de watch ook gekozen voor muziekbron iphone, dus dat lijkt me ook juist...
Alle hulp blijft dus zeer welkom. |
|
|||
|
|||
Ik heb na de bronkeuze, 4 keuzemogelijkheden (Huidige, Beats 1, mijn muziek en lijsten).
- Huidige en Beats1 geeft een onbekende muziekbron voor mij; Life? - Mijn muziek geeft mij de keuze uit (een deel van) mijn eigen muziek op de iphone. - Lijsten is mijn aangeschafte muziek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs speelt geen muziek meer af op dock na upgrade | v0lcom | iPhone algemeen | 0 | 20-02-13 11:03 |
iPhone speelt geen muziek, iTunes wel | michel_beckers | iPhone algemeen | 0 | 09-12-12 09:11 |
Windows: Iphone speelt muziek niet meer af. | Barcre | iTunes | 5 | 20-11-11 12:43 |
Muziek: iPodfunctie speelt geen muziek af | w.d | Muziek, foto & video | 11 | 16-03-11 21:41 |
|
|