iPhone speelt geen muziek, iTunes wel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een raar probleem. heb het es gegoogled, maar niet echt gevonden ik heb itunes gistern geupdate naar de 11.0 ook mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone speelt geen muziek, iTunes wel
Hallo,
ik heb een raar probleem. heb het es gegoogled, maar niet echt gevonden ik heb itunes gistern geupdate naar de 11.0 ook mijn iphone heb ik geupdate naar 6.0.1 ik heb alle muziek in itunes verwijderd, en wilde er nieuwe opzetten dit ging wel, maar als ik op mijn iphone de muziek wilde openen stonden ze er wel in, maar ze zijn lichtgrijs zeg maar, dus ik kan ze niet aanklikken. met alle 103 de nummers is dit zo. nu heb ik nog eens alles verwijderd en opnieuw erop gezet, maar het blijft hetzelfde. de muziek in itunes zelf speelt wel af, das geen probleem. ook staat er geen uitroepteken voor. dus ik weet niet meer wat ik nu nog kan doen. iemand een idee??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: muziek speelt wel in iTunes maar niet op iPhone | sth313 | iTunes | 4 | 18-10-11 15:51 |
Zie geen muziek op Iphone, in Itunes wel.. | CareBear | iTunes | 1 | 14-05-11 10:36 |
Muziek: iPodfunctie speelt geen muziek af | w.d | Muziek, foto & video | 11 | 16-03-11 21:41 |
Muziek: iTunes speelt muziek iPhone niet af | sellinglennon | Muziek, foto & video | 3 | 11-01-10 10:43 |
Windows: iTunes muziek speelt te snel af | Maartbaart | iTunes | 2 | 26-08-08 02:54 |
|
|