Zie geen muziek op Iphone, in Itunes wel.. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 300 tal nummer op mijn Iphone 4 gezet via Itunes. Geen probleem, dat werkt. Nu wil ik ze afspelen op mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zie geen muziek op Iphone, in Itunes wel..
Ik heb een 300 tal nummer op mijn Iphone 4 gezet via Itunes. Geen probleem, dat werkt.
Nu wil ik ze afspelen op mijn iphone en hij geeft maar 1 liedje weer (1 dat ik via Itunes gekocht heb). Als ik mijn Iphone terug aansluit zie ik in Itunes dat alle liedjes erop staan en kan ik ze afspelen. (op pc dan) iemand een oplossing? (Iphone 4, v4.3.3, jailbreaked) mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iTunes is soms een beetje eigenwijs. Ik raad je aan de synchronisatie nog een keer te doen, dat wil wel eens helpen....
itunes, muziek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: muziek speelt wel in iTunes maar niet op iPhone | sth313 | iTunes | 4 | 18-10-11 15:51 |
Mac OS X: Zie geen apparaten in iTunes | boschbol | iTunes | 1 | 16-12-10 22:53 |
Geen muziek op PC meer, wel op Iphone | Moesje18 | Muziek, foto & video | 1 | 19-11-10 19:24 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
Muziek: Geen telefoon! Wel muziek? | ayoltderoos | Muziek, foto & video | 1 | 23-12-07 03:46 |
|
|