Automatisch fietsactiviteit detecteren discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op internet (apple.com) is te lezen dat de Apple Watch fietsactiviteiten niet automatisch kan detecteren. Als ik een stuk fiets ziet de Apple Watch dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Automatisch fietsactiviteit detecteren
Op internet (apple.com) is te lezen dat de Apple Watch fietsactiviteiten niet automatisch kan detecteren. Als ik een stuk fiets ziet de Apple Watch dit wel als een workout (groene cirkel telt het aantal minuten dat ik fiets) en worden er calorieën geteld.
Voor de duidelijkheid ik heb geen enkele app op de Apple Watch actief die op dat moment mijn activiteiten registreert. Een leuke verrassing dat dit mogelijk is. Maar nu vraag ik mij af of iemand weet hoe de Apple Watch detecteert dat ik op de fiets zit en niet in de auto ... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Combinatie snelheid en hartslag?
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telfort - privacy, zouden ze je toestel kunnen detecteren? | thedarkman | KPN | 2 | 16-04-12 10:41 |
Connectie soort detecteren | Dreissen | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 23-02-11 12:52 |
Windows: iTunes map laten detecteren | RoW^ | iTunes | 8 | 28-03-09 15:23 |
Programma om beschikbare wi fi in de buurt te detecteren? | orli | Wi-Fi | 4 | 24-04-08 14:13 |
|
|