iTunes map laten detecteren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hay, Ik heb hier een Windows XP machine, en ik heb van de map 'Mijn muziek + iTunes' een backup gemaakt en via mn netwerkje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iTunes map laten detecteren
hay,
Ik heb hier een Windows XP machine, en ik heb van de map 'Mijn muziek + iTunes' een backup gemaakt en via mn netwerkje geplakt naar mijn Vista laptop. Maar hoe kan ik nu met iTunes die map laten detecteren zodat ik mijn hele library weer helemaal goed te zien krijg? Ik heb op dit moment een lege lijst. bvd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iTunes/Bewerken/Voorkeuren/Geavanceerd; Locatie map iTunes Music wijzigen en naar de juiste map met muziek gaan ('iTunes Music')
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb de normale lege iTunes map die bij Deze computer stond verwisseld met de iTunes map van de backup. Bij geavanceerd instellingen en dergelijke gebeurt er helemaal niks. |
|
||||
|
||||
Je zegt dat je een backup hebt gemaakt. Is dit een één-op-één kopie? Als je die in de juiste map zet, zou het domweg moeten werken, heb dit in het verleden meerdere keren gedaan.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
maar iemand uit mijn vorige klas kon dat echter wel, en die had het binnen een seconde gefixt, met wat je al eerder zei met die mappen (waar ik daarna ongeveer 20 minuten moest wachten voor iets bij iTunes) en toen deed alles het weer Maar hoe... ik herinner me dit echt niet meer. het is de zelfde laptop en alles. |
|
||||
|
||||
kick..........
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 14-03-09 om 20:26. Reden: ingeving |
|
||||
|
||||
Citaat:
Anders zeg je even hoe ik het stap voor stap moet doen, na het opnieuw installeren van iTunes. (ook register schoonmaken etc.) Laatst gewijzigd door RoW^; 27-03-09 om 15:53. |
|
|||
|
|||
Dit probleem had ik dus ook toen ik een nieuwe laptop kreeg. Ik heb wel de hele muziekmap gekopiëerd en de structuur behouden, alleen is het pad naar de map nu iets anders. Is er niet een mogelijkheid om iTunes alle nummers tegelijk te laten zoeken in een map die je dan zelf aangeeft i.p.v. elk nummer apart aan te moeten geven?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Connectie soort detecteren | Dreissen | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 23-02-11 12:52 |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
Windows: itunes map veranderd | dutchcore | iTunes | 5 | 26-04-10 17:35 |
Windows: Itunes map op c-schijf | z750-rider | iTunes | 12 | 14-11-09 21:33 |
Programma om beschikbare wi fi in de buurt te detecteren? | orli | Wi-Fi | 4 | 24-04-08 14:13 |
|
|