Apple Watch apps starten niet discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Sinds gisteren heb ik een Apple Watch. Natuurlijk veel mee zitten spelen en apps downloaden. Nu heb ik het euvel dat third-party apps niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple Watch apps starten niet
Goedemorgen,
Sinds gisteren heb ik een Apple Watch. Natuurlijk veel mee zitten spelen en apps downloaden. Nu heb ik het euvel dat third-party apps niet opstarten. Bijvoorbeeld NU.nl, NOS, Shazam, Sunrise, buienradar, Accuweather etc etc. Eigenlijk dus alle apps die niet van Apple zelf zijn. De glances van deze apps werken ook niet bij. Continue zie ik het radartje draaien maar er gebeurd niks. Heb ik instellingen verkeerd? Apple Watch en iPhone uit en aan helpt niks. Ik heb een iPhone 6 met 9.1 en Apple Watch met 2.0.1. Kan iemand mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps gekocht met andere Apple ID starten niet | mcorleone | iPhone Apps | 4 | 03-03-12 00:41 |
Apps starten niet | LucvanDijk | iPhone Apps | 7 | 20-04-11 20:36 |
sommige apps starten niet | jajaohnee | iPhone Apps | 2 | 17-08-10 13:54 |
Iphone APPS starten niet (FW 3.1.3) | mrsat | iPhone Apps | 6 | 12-03-10 00:40 |
|
|