Apple Watch hartslagmeter ook extern te ontvangen? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een vraag: kan ik het signaal van de Apple Watch hartslag ook extern opvangen, bijvoorbeeld een fietscomputer? Ik kan via Bluetooth een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple Watch hartslagmeter ook extern te ontvangen?
Hallo, ik heb een vraag: kan ik het signaal van de Apple Watch hartslag ook extern opvangen, bijvoorbeeld een fietscomputer? Ik kan via Bluetooth een hartslag borstband koppelen zodat ik tijdens het fietsen op mijn stuur de hartslag bij kan houden. Ik heb nog nergens iemand gevonden die dit ook zo gebruikt maar het lijkt mij niet onmogelijk. Of wel?
Bedankt voor de hulp! Nanne. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als de maker van jouw fietscomputer een WatchOS 2 App maakt die de hartslag eerst naar zijn App op jouw iPhone stuurt en als die iPhone App via Bluetooth met de fietscomputer communiceert is het wellicht mogelijk?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
stel ik unlock de IPhone hardware matig, kan je dan ook apple updates ontvangen ? | andre-nl | Unlock | 4 | 24-10-07 19:28 |
|
|