Apple watch loopt sinds een week snel leeg discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds afgelope week (vrijdag) valt de apple watch gewoon uit doordat de batterij leeg is. Dit gebeurd bij normaal gebruik terwijl ik voorheen er bijna ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple watch loopt sinds een week snel leeg
Sinds afgelope week (vrijdag) valt de apple watch gewoon uit doordat de batterij leeg is.
Dit gebeurd bij normaal gebruik terwijl ik voorheen er bijna 2 dagen mee kon doen. Ik heb geen update's gedaan maar hij is toch ineens snel leeg. Iemand hier ervaring mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit nog niet meegemaakt. Ik moet zeggen dat ie juist sinds de laatste update merkbaar langer doet met de batterij. Enige tip die ik kan geven is om hem een keer te ontkoppelen/factory default en opnieuw te koppelen. Dat is tenminste wat ik dan nog zou proberen.
|
|
|||
|
|||
Dit uiteindelijk ook gedaan. werkt nu weer perfect.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reservekopie inhoud/iPhone wordt snel warm en loopt snel leeg | UtharSmith | iPhone algemeen | 5 | 15-02-16 21:09 |
Batterij Apple watch snel leeg iOS 9.0 | 205038 | Apple Watch algemeen | 10 | 18-09-15 20:51 |
iCloud doet vreemd sinds iOS 8.1.2 en batterij loopt leeg? | Pra | iPhone algemeen | 9 | 18-01-15 11:10 |
iPhone: Batterij loopt leeg sinds maandag | JW75 | Jailbreak | 7 | 22-06-11 12:29 |
|
|