Apple Watch omruilen voor nieuwe? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou het mogelijk zijn om mijn Apple Watch om te ruilen voor een nieuwe? Ik heb mijn Apple Watch recentelijk aangeschaft en vind het toch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apple Watch omruilen voor nieuwe?
Zou het mogelijk zijn om mijn Apple Watch om te ruilen voor een nieuwe? Ik heb mijn Apple Watch recentelijk aangeschaft en vind het toch jammer dat deze nu gelanceerd is met zoveel betere specs… biedt Apple hier een programma voor?
Zo nee, wat zijn zoal de alternatieven?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nou dat gaan ze natuurlijk nooit doen. Als je de geruchten een klein beetje volgt was er al redelijk bekend dat er een nieuwe zou komen...dus das wel balen als je er net 1 hebt. Ik zou m op marktplaats zetten en hopen op mooi bedrag.
|
|
||||
|
||||
Thanks, ga ik proberen. Wat zou ik er voor kunnen vragen, denk je? Nieuwprijs was 417 euro. Heb hem 2,5 maanden.
|
|
||||
|
||||
Vraag er gewoon 400 voor en wacht tot er iemand hapt op iets waar je genoegen mee neemt.
|
|||
|
|||
Ja of aan andere kant waarom zou je zo snel de nieuwe willen...het gaat je hoe dan ook geld kosten. Als je er tevreden mee bent zou ik m lekker om houden en bij versie 3 verkopen. Apple producten houden altijd waarde.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 september 2016 om 13:33 ---------- Wel erg veel. |
|
|||
|
|||
Denk dat ie max 250 gaat opleveren. Nieuwe versie zonder GPS met dubbele snelheid is 365. Wel balen. Inderdaad beter wachten op nr 3. Op zich werkt ie prima met watchOS 3 toch?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Omruilen nieuwe iPhone 5 voor 5s | vdbosch | iPhone algemeen | 7 | 03-10-13 17:23 |
|
|