//

Omruilen nieuwe iPhone 5 voor 5s

Omruilen nieuwe iPhone 5 voor 5s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorig jaar heb ik een iPhone 4 gekocht in de Apple store. Een medewerker vermeldde mij destijds dat als ik de iPhone in de verpakking ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-10-13, 13:13
vdbosch vdbosch is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 3
Question Omruilen nieuwe iPhone 5 voor 5s

Vorig jaar heb ik een iPhone 4 gekocht in de Apple store. Een medewerker vermeldde mij destijds dat als ik de iPhone in de verpakking zou laten zitten, ik hem nog om kon ruilen binnen drie weken voor een ander model met een eventuele bijbetaling. Nu zit ik met een soortgelijk idee. Vanmiddag krijg ik de iPhone 5 thuis geleverd, alleen bedenk ik me nu dat ik liever wil wachten op de iPhone 5S. Zou ik dit kunnen ruilen, en bijbetalen in de Apple Store als de 5 nog gesealed in de verpakking zit? En is het te verwachten dat de 5S binnen drie weken in Nederland verkocht zal worden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-10-13, 13:21
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Volgens mij wordt de iPhone 5 op dit moment niet meer verkocht door Apple, dus hoe kan je dan een iPhone 5 daar gekocht hebben? Heb je het niet bij een reseller gekocht? In dat geval kan je je toestel niet in de Apple store omruilen.

En ik betwijfel of de 5S binnen drie weken ook in Nederland leverbaar is. Er is nog geen enkel bericht over uitgekomen en gezien de tekorten op dit moment kan het nog even duren. Maar je weet maar nooit. Misschien krijgen we opeens morgen een bericht dat we al kunnen preorderen
  #3  
Oud 03-10-13, 13:25
vdbosch vdbosch is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 3
Standaard

Heb hem met een abonnement bij Vodafone gekocht!
  #4  
Oud 03-10-13, 13:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vdbosch Bekijk bericht
Heb hem met een abonnement bij Vodafone gekocht!
Dan kan je die iPhone in ieder geval niet omruilen in een Apple Store. Misschien wel bij Vodafone.
  #5  
Oud 03-10-13, 13:35
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Had je dan niet beter even kunnen wachten met je abonnement totdat de 5S uitkomt? Die zat er toch al maanden aan te komen? Zelfs als je zou kunnen ruilen bij Vodafone of de Apple store, dan zou je toch nog moeten wachten. Dan had je net zo goed even kunnen wachten met afsluiten.

En tja, een Vodafone toestel zul je natuurlijk niet kunnen ruilen in de Apple Store. Heeft Vodafone geen omruilgarantie als je toch een ander toestel wil? Als je online hebt besteld zou je gebruik kunnen maken van de wet 'Koop of afstand'. Dan kun je binnen zeven werkdagen retourneren. Je abonnement wordt dan ook geannuleerd, maar dat kan langer duren.
  #6  
Oud 03-10-13, 13:46
vdbosch vdbosch is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 3
Standaard

Ja natuurlijk, begrijp je verwarring, maar dit bedacht ik me zojuist. en ik had nu een nieuwe nodig...Dankjewel voor je reactie in ieder geval!
  #7  
Oud 03-10-13, 16:56
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Als het goed is kan jij nog afzien van jou aankoop. Neem contact op met Vodafone en leg het eens voor.
  #8  
Oud 03-10-13, 17:23
jevamo jevamo is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 220
Standaard

Anders gewoon in de doos laten en verkopen op marktplaats ofzo. Dan geld erbij en de 5s halen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat nodig voor omruilen iPhone 5 in Amsterdam? ninacollins iPhone algemeen 1 26-01-13 17:59
Omruilen iPhone 5 maikel18 iPhone algemeen 11 31-10-12 23:35
Iphone 4 omruilen? i-peter Odido (T-Mobile) 3 23-09-10 18:09
omruilen sony voor iPhone Ipoelie Odido (T-Mobile) 5 31-08-10 23:37
Iphone 4 omruilen kermak Odido (T-Mobile) 2 09-08-10 00:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:58.