Wat nodig voor omruilen iPhone 5 in Amsterdam? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allen, Ik heb nu een paar maanden een iPhone 5 bij mijn t-mobile abonnement. Echter doet mijn knop aan de bovenkant het niet goed. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat nodig voor omruilen iPhone 5 in Amsterdam?
Hi allen,
Ik heb nu een paar maanden een iPhone 5 bij mijn t-mobile abonnement. Echter doet mijn knop aan de bovenkant het niet goed. Soms wel, soms niet. Ik moet er gemiddeld drie keer op drukken voordat hij op sleep gaat. Nu denk ik dat ik, als ik morgen naar de winkel op Leidse in Amsterdam ga, een nieuwe kan krijgen. Maar, wat heb ik daarvoor nodig? Bon? Legitimatie? En kunnen ze in de winkel al een back-up er weer op zetten? Hoor het graag! Groetjes, Nina |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niks, alleen een afspraak maken. Afspraak nakomen. En binnen een paar minuten sta je weer buiten met een gloednieuw toestel Back-up kan je gemakkelijk terugzetten d.m.v. iCloud
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belgische iPhone 5 omruilen in Apple Store Amsterdam? | dromedaris | iPhone algemeen | 10 | 25-01-13 23:35 |
omruilen sony voor iPhone | Ipoelie | Odido (T-Mobile) | 5 | 31-08-10 23:37 |
Tetherme, wat is er voor nodig? | justme | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-08-10 13:10 |
Wat heb je allemaal nodig om je iphone netjes te houden? | MP3-junky | iPhone accessoires en onderdelen | 37 | 13-07-10 13:13 |
Recovery was nodig maar iPhone was al geunlockt, wat nu? | Juggernaut | Unlock [archief] | 4 | 29-10-07 12:06 |
|
|